شناسهٔ خبر: 103722 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه خبر داد:

انجام بیش از هزار کیلومتر باند برف روبی در جاده‌های استان کرمانشاه

کرمی مدیرکل راهداری کرمانشاه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: از شروع بارش برف در برخی از محورهای مواصلاتی استان، راهداران بیش از هزار و ۱۵ کیلومتر باند جاده را برف روی کردند و اکنون نیز همه جاده‌های استان باز و تردد در جریان است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از کرمانشاه ، فریبرز کرمی افزود: برای بازگشایی و برفروبی این هزار کیلومتر، ۱۲۰ نفر راهدار، ۷۹ دستگاه ماشین آلات راهداری، ۷۴۰ تن شن و نمک مورد استفاده قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه؛ در حال حاضر ۶۰۰ نیروی راهدار با ۴۸۰ دستگاه ماشین آلات در ۴۶ راهدارخانه استان در حالت آماده باش است، گفت: عملیات برف روبی از ابتدای ورود سامانه بارشی در همه محورهای استان انجام شده است.

کرمی با بیان اینکه در تمامی شهرستان های استان کرمانشاه شاهد بارش برف و باران بوده ایم گفت: بیشترین عملیات راهداری در راستای برف روبی در حوزه اورامانات انجام گرفته است.

وی با اعلام اینکه تمام محورهای استان اکنون باز و تردد جریان دارد، افزود: اکنون در حوزه اورامانات شاهد بارش برف خفیف هستیم و گروه های راهداری نیز در محورهای این خطه در آماده باش هستند.

او از مردم خواست در روزهای برفی و بارانی از سفرهای غیرضروری اجتناب کنند و در صورت تردد حتما حین سفر از لاستیک مطمئن استفاده نمایند.

وی در پایان گفت: شهروندان پیش از سفر از طریق تماس با سامانه تلفن گویای ۱۴۱ مرکز مدیریت اطلاعات راه ها که بصورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی است، اطلاعات آخرین وضعیت راه‌های کشور را دریافت کنند.

انتهای پیام/