شناسهٔ خبر: 103726 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری لرستان خبر داد:

تردد در همه محورهای اصلی استان برقرار است

خبر تردد در محورهای اصلی لرستان برقرار است.jpg با وجود بارش برف و کولاک در ۴۸ ساعت گذشته، تردد در همه محورهای اصلی و شریانی استان بجز لاین رفت آزادراه خرم آباد _پل زال برقرار است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(لرستان)، عباس شرفی گفت: با اینکه از عصر روز جمعه شاهد بارش گسترده باران و برف در تمام شهرستان‌های استان هستیم اما با حضور به موقع تیم های راهداری و برفروبی و نمکپاشی محورها، در حال حاضر همه محورهای اصلی و شریانی بجز لاین رفت آزادراه خرم آباد _پل زال که به دلیل بارش تخریب شده، باز و تردد در آنها جریان دارد.

وی با بیان اینکه ۳۸ تیم راهداری از عصر جمعه ۲۴ دی در گردنه ها و محورهای برفگیر مستقر و مشغول خدمت رسانی هستند، افزود: با توجه به اولویت راههای اصلی، برفروبی محورهای روستایی شهرستان های خرم آباد، بروجرد، دورود، ازنا، الیگودرز، سلسله و دلفان از صبح امروز آغاز شده است در شهرستان الیگودرز با تلاش گسترده همکاران دیروز راه ۱۰۰ روستا باز شد اما کولاک شدید مانع برفروبی کامل گردنه گله بادوش شد که به محض قطع کولاک حتما در اسرع وقت برفروبی خواهد شد.

شرفی با قدردانی از تلاش شبانه روزی تیم های راهداری خاطرنشان کرد: با عنایت به پیش بینی ادامه بارش ها در عصر امروز و گستردگی حوزه، همکاران در تلاش هستند تا حد امکان نسبت به بازگشایی راه های روستایی تسریع نمایند.

وی تاکید کرد: مردم از سفرهای غیرضروری اجتناب کرده و درصورت سفر حتما تجهیزات ایمنی، زنجیر چرخ، لباس گرم و پتو، جیره خشک و ... همراه داشته باشند و سرعت مطمئنه را رعایت کنند.