شناسهٔ خبر: 103762 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه:

بارش برف ۲۲ محور روستایی را در استان کرمانشاه مسدود کرد

کرمی - مدیرکل کرمانشاه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با اشاره به بارش برف در پنج شهرستان استان از روز گذشته (یکشنبه) تاکنون، گفت: به دلیل بارش برف اکنون ۲۲ محور روستایی استان مسدود است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از کرمانشاه ، فریبرز کرمی با اشاره به استقرار گروه های راهداری برای خدمات رسانی جاده ای و بازگشایی محورهای مسدود، افزود: با تلاش نیروهای راهداری تاکنون ۱۵ محور روستایی بازگشایی شده و تلاش برای بازکردن سایر محورها نیز ادامه دارد.

وی در مورد محورهای مسدود روستایی نیز گفت: این محورها شامل سه محور در شهرستان جوانرود، یک مورد ثلاث باباجانی، روانسر ۱۴ مورد و دالاهو چهار محور است.

کریمی با اشاره به اینکه در پنج شهرستان دارای بارش برف و در هشت شهرستان نیز دارای بارش برف و باران و در یک شهرستان نیز بارش باران داریم، گفت: اکنون ۲۵محورشریانی دارای بارش و پنج محورغیر شریانی دارای بارش است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه در ادامه مجموع نیروهای راهدار درگیر در محورهای استان را ۲۷۹نفر و مجموع ماشین آلات درگیر را ۱۵۱ دستگاه اعلام کرد و گفت: در مجموع چهار هزار و ۴۰کیلومتر باند جاده در استان توسط نیروهای راهداری برفروبی شد.

او مجموع شن و نمک مصرفی در جاده های استان را نیز ۲ هزار و ۳۰۷تن، ریزش برداری را پنج مقطع و کمک رسانی به ۷۵دستگاه خودرو را از دیگر خدمات ارائه شده توسط راهداران استان اعلام کرد.

وی در پایان گفت: شهروندان پیش از سفر از طریق تماس با سامانه تلفن گویای ۱۴۱ مرکز مدیریت راه ها که بصورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی است، اطلاعات آخرین وضعیت راه‌های کشور را دریافت کنند.

انتهای پیام/