شناسهٔ خبر: 103784 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان خبر داد:

آمادگی راهداران برای برقراری تردد ایمن در بارش‌های جنوب سیستان و بلوچستان

جلال الدین قادری.jpeg مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان سیستان و بلوچستان از انجام برنامه ریزی های لازم و آمادگی اکیپ های راهداری این اداره کل در برابر بارندگی و وقع احتمالی سیل در جنوب این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت و شهرسازی(ایرانشهر)، جلال الدین قادری با اشاره به هشدارهای سازمان هواشناسی مبنی بر بارندگی در سطح محورهای مواصلاتی افزود: ۴۴۰ نفر از راهداران این اداره کل با بکارگیری ۱۵۰ دستگاه ماشین آلات سنگین، نیمه سنگین و سبک به منظور روان سازی ترافیک، اطمینان از تردد ایمن رانندگان و مسافران و امداد رسانی در محورهای مواصلاتی جنوب استان مستقر هستند.

وی گشت زنی مداوم در تمامی محورهای حوزه استحفاظی برای رفع مشکلات احتمالی و استقرار تیم‌ها با تجهیزات کامل در فواصل مشخص در محورهای مواصلاتی را از جمله مهمترین برنامه ریزی های انجام شده برای کاهش مشکلات احتمالی ناشی از بارندگی در جنوب سیستان و بلوچستان ذکر کرد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان طول راههای حوزه استحفاظی این اداره کل را افزون بر  ۱۳ هزار کیلومتر عنوان کرد و تصریح کرد: راهداران با داشتن روحیه بسیجی به طور شبانه روز به منظور فراهم آوردن آرامش مردم در سطح جاده های جنوب استان در تلاشند و در این مسیر از هیچ کوششی فروگذار نیستند. 

قادری خاطر نشان کرد: ضروری است شهروندان جنوب استان سیستان و بلوچستان در شرایط بحرانی و ناپایدار جوی کنونی از سفرهای غیرضروری پرهیز و قبل از انجام سفر از طریق سامانه تلفنی، اینترنتی و پیامکی ۱۴۱ از آخرین وضعیت راه‌ها مطلع شوند.