شناسهٔ خبر: 103828 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رییس راهداری نهاوند خبر داد:

بارش برف و کولاک در محور نهاوند به لرستان

راهداری نهاوند رئیس راهداری نهاوند گفت: با توجه به بارش شدید برف و کولاک در گردنه گاماسیاب محور نهاوند به نورآباد استان لرستان تنها با زنخیر چرخ ممکن است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از همدان، علیرضا سیاوشی رییس راهداری نهاوند گفت: فعالیت اکیپ‌های برفروب و راهدار در این محور و سایر جاده‌های شهرستان نهاوند از ابتدای بارش برف آغاز شده است.

وی افزود: گردنه گاماسیاب با توجه به قرار گرفتن در منطقه کوهستانی کرین به علت بارش برف و کولاک دچار لغزندگی شده و لذا پیشنهاد می‌شود رانندگان در صورت امکان مسیر دیگری را برای خود انتخاب و یا نهایت احتیاط را مراعات کنند.

رئیس راهداری شهرستان نهاوند تأکید کرد: در حال حاضر گردنه محور نورآباد باز است، البته در حال حاضر نیروهای راهداری در منطقه با تجهیزات لازم حضور دارند و نسبت به پاکسازی محور مربوطه اقدام کرده‌اند.

سیاوشی یاداور شد: به منظور پاکسازی جاده‌ها از برف و جلوگیری از مسدود شدن محور‌های ارتباطی ۲۵ نیروی راهداری و ۳۰ دستگاه انواع ماشین آلات راهداری در اداره و همچنین پایگاه جاده‌ای گرین در آماده باش به سر می برند تا در صورت نباز بتوانند به وظایف خود عمل کنند.

انتهای پیام/