شناسهٔ خبر: 103830 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری همدان خبر داد:

عملیات برف روبی در جاده‌های همدان/ همه جاده‌های استان باز است

صادقی راد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان گفت: تمام محورهای مواصلاتی استان همدان باز بوده و مشکلی برای تردد وجود ندارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی همدان، صفر صادقی راد با اشاره به اینکه با توجه به فعالیت سامانه بارشی در استان همدان در همه شهرستان های استان بارش برف و باران گزارش شده است، افزود: در محورهای شریانی و به ویژه در مناطق کوهستانی بارش برف و باران از طریق اکیپ‌های راهداری گزارش شده است اما خوشبختانه تمامی محورهای مواصلاتی استان همدان باز بوده و مشکلی برای تردد وجود ندارد.

وی اظهار داشت: برای عملیات برف روبی و بازگشایی محورهای برف گیر، نیروهای راهداری با انواع دستگاه ماشین آلات فعالیت دارند.

صادقی راد با اشاره به انجام عملیات برف روبی در بیشتر محورهایی استان و از جمله گردنه اسدآباد، سوباشی، گرمک و ... بیان کرد: عملیات برف روبی و شن و نمک پاشی از طربق اکیپ‌های راهداری در محورهای مواصلاتی استان در حال انجام است.

وی تأکید کرد: با تلاش نیروهای راهداری استان همدان تمام محورهای مواصلاتی استان باز بوده و مشکلی خاصی وجود ندارد.

این مسئول یادآور شد: مردم می‌توانند پیش از سفر و تردد در محورهای مواصلاتی استان همدان با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها تماس گرفته و از آخرین وضعیت راه‌ها با خبر شوند.

در عملیات راهداری زمستانی امسال ۳۱۲ دستگاه انواع ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین و ۵۳۲ نیروی راهداری به شکل شیفتی در ۳۴ راهدارخانه استان همدان به مردم خدمات رسانی خواهند کرد.

انتهای پیام/