شناسهٔ خبر: 103836 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

امروز با حضور مدیر کل و مدیران راه و شهرسازی استان تهران انجام شد:

بازدید معاون حقوقی ، امور مجلس واستانهای وزارت راه و شهرسازی از اداره کل

بازدید با هدف تکریم حقوق شهروندان فرزاد نجات نیا طی یک حضور چهار ساعته در محل اداره کل راه و شهرسازی استان تهران با همکاران و ارباب رجوعان دیدار کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (تهران)؛ فرزاد نجات نیا معاون حقوقی، امور مجلس واستانهای وزارت متبوع امروز در محل اداره کل راه و شهرسازی استان تهران با مدیر کل، مدیران، همکاران و ارباب رجوعان دیدارهای جداگانه داشت.

در این دیدار دوستانه که چهار ساعت به طول انچامید، مشکلات همکاران، امور مرتبط با بایگانی الکترونیک، الکترونیک شدن فرآیندها، اسکن اسناد حوزه املاک و حقوقی و آرشیو الکترونیک، دغدغه های همکاران درحوزه های حقوقی و میز خدمت مورد بررسی ویژه قرار گرفت.

کثرت ارباب رجوع در حوزه راه و شهرسازی استان تهران، تعدد پرونده های حقوقی و املاک، تعدد قابل ملاحظه مراجعین در حوزه فرم جیم و میز خدمت از مواردی بود که نجات نیا بر ساماندهی و رفع مشکلات ارباب رجوعان وحضورحداکثری مدیران ورفع موانع  یاد شده تاکید کرد، وی کار خالص و ماندگار را کار برای تحقق حقوق شهروندان خواند و از مدیران و همکاران راه و شهرسازی تهران خواست ایده ها، پیشنهادات و انتقادات خود را به صورت مستقیم با معاونت پارلمانی و امور استانهای وزارت متبوع به اشتراک بگذارند.