شناسهٔ خبر: 103850 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه خبرداد:

آغاز عملیات بازگشایی ۴۱ محور روستایی

کرمی مدیرکل راهداری کرمانشاه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: در ۲۴ ساعت گذشته بیش از چهار هزار کیلومتر باند برف روبی انجام شده است و عملیات بازگشایی ۴۱ محور روستایی مسدود آغاز شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از کرمانشاه ، فریبرز کرمی گفت: با توجه به‌ الویت بندی و انجام عملیات برف روبی در محورهای شریانی و اصلی در حال حاضر هیچ یک از راه های اصلی استان کرمانشاه مسدود نمی باشد.

وی افزود: ۴۱ محور روستایی مسدود است و از ابتدای صبح عملیات بازگشایی این محور ها آغاز شده است.

کرمی گفت: در مجموع ساعات بارش برف در استان را ۲۱۴ ساعت، مجموع ساعات بارش باران را هفت ساعت و مجموع ساعات کولاک را نیز ۲۵ ساعت اعلام کرد و افزود: بارش برف از دوشنبه شب در استان قطع شده و اکنون شاهد یخ زدگی جاده ها هستیم و عملیات نمکپاشی از شب گذشته انجام شده است.

وی در ادامه گفت: برای بازگشایی و برفروبی محورهای شریانی و اصلی استان کرمانشاه، چهار هزار و ۳۱۰ کیلومتر باند برفروبی با همکاری ۲۶۷ نفر راهدار، ۱۷۶ دستگاه ماشین آلات راهداری، ۲ هزار و ۳۸۵ تن شن و نمک انجام شده است.

کرمی با بیان اینکه بیشتر در محورهای شهرستان های روانسر، پاوه، سرپل ذهاب، دالاهو و سنقر شاهد بارش برف بودیم، گفت: بیشترین عملیات راهداری در راستای برف روبی در محورهای روانسر به پاوه و پاوه به سه راهی شهدا، روانسر، جوانرود، ثالث باباجانی و سرپل ذهاب انجام شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته ۲هزار ۱۰۰ تماس با مرکز مدیریت اطلاعات راه گرفته شده و ۲۲۴ خودرو در برف مانده امداد رسانی شده است.

 

انتهای پیام/