شناسهٔ خبر: 103881 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون دادستان ایلام از محورهای مواصلاتی استان بازدید کرد

بازدید دادستان.jpg معاون دادستان ایلام از برخی محورهای مواصلاتی بازدید و در جریان روند پاکسازی و برف روبی محورهای موصلاتی استان قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از راهداری ایلام، حسین علی رحمی به صورت سرزده از محورهای مواصلاتی استان بازدید و توصیه های لازم برای امدادرسانی مناسب به مردم و مسافران ارائه کرد.

وی همچنین با حضور در میان تیم های امدادی و خدمات رسان از تلاش های شبانه روزی راهداران و سایر دستگاههای خدمات رسان تقدیر کرد.

معاون دادستان ایلام در بازدید میدانی خود از راه های استان که مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان و رییس پلیس راه ایلام نیز وی را همراهی می کردند از تعدادی راهدارخانه های مستقر و امکانات موجود در آن ها نیز بازدید کرد.

مدیرکل راهداری و حمل ‌و نقل جاده‌ای ایلام نیز در این بازدید گفت: در پی بارش برف شب گذشته، ریزش برداری در ۴۴ مقطع از محورهای استان انجام شده است.

نورالله دلخواه با ذکر اینکه تمام راه های مواصلاتی استان باز هستند، اظهار داشت: با تلاش عوامل راهداری و انجام عملیات برف روبی و نمک پاشی طی شامگاه گذشته، همه راه های اصلی، فرعی و روستایی این استان باز و تردد در آن ها در جریان است.

وی گفت: همچنین طی فعالیت سامانه بارشی اخیر ۴۸۴ کیلومتر از محورهای شریانی استان با استفاده از ۸۸۵ تن مخلوط نمک و ماسه توسط عوامل راهداری برف‌روبی و نمک پاشی شد.

دلخواه به کمک رسانی به ۷۴۵ خودرو اشاره کرد و اضافه کرد: بیش از ۱۰ هزار تن ماسه و نمک به منظور بازگشایی راه‌ها در زمان وقوع برف و یخبندان، در هفت راهدارخانه استان ذخیره‌سازی شده است.

در حال حاضر ۳۴ اکیپ راهداری (ثابت و سیار) با ۲۰۰ نیروی انسانی مستقر در راهدارخانه ای استان مستقر هستند و رفع مشکلات احتمالی، برف روبی و نمک پاشی نقاط مختلف جاده ای را بر عهده دارند.

انتهای پیام/