شناسهٔ خبر: 103892 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران خبر داد:

محور کندوان بازگشایی شد

مازندران- مهندس فولادی سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران اظهار داشته: جاده کندوان پس از دو روز بازگشایی شد ‌ زیر بار ترافیک رفته است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه‌وشهرسازی از مازندران اسماعیل فولادی با بیان اینکه پس از ۲ روز عملیات راهداری، جاده کندوان کاملا بازگشایی شده است اظهار داشت:  این جاده به زیر بار ترافیکی رفته است.
وی احتمال سقوط بهمن و سنگ را یکی از عوامل عدم اعلام رفع انسداد دانست و افزود: در دو روز گذشته نیز احتمال سقوط بهمن و رانش کوه و ریزش سنگ موجب شد تا کندوان بسته بماند.

سرپرست راهداری و حمل‌ و‌ نقل جاده‌ای مازندران از انسداد راه  ۷۵ روستای مناطق بالادست و کوهستانی شهرستان‌های رامسر، نوشهر، نور، چالوس و آمل خبر داد و گفت: جاده‌های اصلی مناطق بالا دست بازگشایی شده است اما مسیرهای آنتنی ورود به این روستاها مسدود است.

فولادی با اشاره به اینکه همه جاده‌های اصلی مازندران باز است و تردد در آنها جریان دارد، یادآور شد: شرایط جوی جاده‌های مازندران نیز صاف است و با توجه به خیس بودن و یخ‌زدگی سطح جاده‌ها رانندگان با دقت بیشتری برانند.

مهندس اسماعیل فولادی گفت: با توجه به تداوم بارش سنگین برف و کولاک و كاهش دما در طی چند روز آینده در سطح محورهاي كوهستاني استان به كليه رانندگاني كه قصد تردد از محورهاي كوهستاني را دارند توصيه مي شود ضمن رعايت قوانين و مقرارت ، تجهيزات و امكانات ايمني از جمله زنجير چرخ را همراه داشته باشند.

وی خاطر نشان ساخت: مسافرين و رانندگان محترم مي‌توانند جهت كسب آگاهي از آخرين وضعيت راهها ، انسدادها يا محدوديت‌هاي احتمالي تردد و  شرايط جوي به سايت www.۱۴۱.ir مراجعه نموده و يا با تلفن گوياي ۱۴۱ تماس حاصل فرمايند.

انتهای پیام/