شناسهٔ خبر: 103898 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان اشنویه خبر داد:

 اجرای ۸۰۰۰ متر مربع تسطیح و ریگلاژ  از محورهای ارتباطی در شهرستان اشنویه

تسطیح و رگلاژ راه شهرستان اشنویه  رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان اشنویه گفت : بالغ بر ۸۰۰۰ متر مربع از محورهای ارتباطی این شهرستان تسطیح و ریگلاژ و شن ریزی شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از آذربایجان غربی، محمدی گفت: امسال لکه گیری و روکش آسفالت محور اشنویه - نقده بطول ۷،۸ کیلومتر، ایمن سازی سه راهی صوفیان با ایجاد رمپ و پارکینگ انتظار و خاکریزی ۱۵۰۰۰ متر مربع عملیاتی شده است.

وی تصریح کرد: ایمن سازی نقاط حادثه خیز با علائم هشدار دهنده و نصب چراغ چشم گربه ای در ۸ نقطه، تعمیر و نصب گاردیل در نقاط پرتگاهی نیز تعریض و بهسازی محور ارومیه - اشنویه از کیلومتر ۵۰ الی ۶۰ از دیگر اقدامات راهداری در جاده های این شهرستان است.

وی افزود: ایمن سازی تقاطع فرعی به اصلی روستاهای سوجه و حسن نوران با احداث رمپ و پارکینگ انتظار و آسفالت نیز منجمله عملیاتی بود که این شهرستان انجام داده است.

محمدی از چاله پرکنی محورهای مواصلاتی این شهرستان به مقدار ۴۲ تن خبر داد و اظهار داشت: در راستای ایمن سازی جاده های این شهرستان تعمیر و تعویض تابلو و علائم موجود در راههای حوزه استحفاظی به تعداد ۳۲۰ عدد، خط کشی راههای بین شهری بطول ۲۶ کیلومتر و شانه سازی محور اشنویه - نقده بطول ۳،۶ کیلومتر انجام شد.

انتهای پیام/