شناسهٔ خبر: 103938 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نطنز خبر داد؛

رفع مشکل نقل و انتقال اعیانی مسکن مهر نطنز

حامد موحدی ،نطنز رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نطنز گفت: مشکل نقل و انتقال اعیانی مسکن مهر نطنز، با پیگیری‌های بعمل آمده و دسترسی داده شده به این اداره، حل شد.

حامد موحدی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نطنز در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ در خصوص نقل و انتقال ثانویه مسکن مهر شهرستان نطنز اظهار داشت: در شهرستان نطنز تعداد یک هزار و ۳۴ واحد مسکن مهر ساخته شده است که به تفکیک شهرها شامل ۸۳۲ واحد در شهر نطنز، ۱۲۰واحد در شهر بادرود و ۸۲ واحد در شهر خالد آباد بوده است.  

وی بیان داشت: تمامی این واحدها احداث و به متقاضیان تحویل شده است و هم اکنون نیز در حال بهره‌برداری بوده و در آن سکونت دارند.  

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نطنز اذعان داشت: مسکن مهر این شهرستان توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی احداث شده است لذا تمامی سوابق و دسترسی به سامانه نقل و انتقال در اختیار بنیاد مسکن بود و اداره راه و شهرسازی دسترسی به این سامانه را نداشت.  

وی با بیان اینکه برای مسکن مهر شهرستان نطنز اسناد مالکیت اعیانی صادر و به نام متقاضیان منتقل شده است گفت: مطابق با دستور العمل و آیین‌نامه اجرایی مسکن مهر، نقل و انتقال ثانویه در این شهرستان از طریق سامانه تحت اختیار بنیاد مسکن انجام می پذیرد لیکن به جهت رفع مشکلات مردم پیگیری‌های لازم بعمل آمد و نام کاربری و رمز سامانه‌های مذکور تحویل اداره راه و شهرسازی شده است.  

موحدی ابراز داشت: از این پس مالکان اعیانی مسکن مهر شهرستان نطنز پس از ارائه مدرک مورد نظر، تسویه بدهی اجاره‌بهای عرصه و تسویه اقساط معوق می‌توانند نسبت به نقل و انتقال به غیـر برابر ضوابط اقدام کنند.