شناسهٔ خبر: 10396 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

راه اندازی سامانه گویا ۱۴۱ در لارستان و برخورداری ۳۵ روستای چابهار از راه آسفالته

سامانه 141 به گفته مدیریت راهداری راه و شهرسازی لارستان سامانه گویای ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های حوزه استحفاظی این شهرستان راه اندازی شد. این در حالی است که ۳۵ روستای چابهار نیز از نعمت راه آسفالته برخوردار شدند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی به نقل از اداره کل راه و شهر سازی لارستان، ناصر شادمانی مدیریت راهداری گفت: سامانه ۱۴۱ قابلیت ارائه آخرین وضعیت ترافیکی، محدودیت‌های ترافیکی و مسافت بین راه‌ها و مطلوبترین مسیر ارتباطی را دارد که کاربران جاده‌ای نیز می‌توانند انتقادات و پیشنهادات خود را در مورد کیفیت و خدمات جاده‌ای به سامانه فوق ارسال کنند.

وی ادامه داد: رانندگان و تمام کاربران جاده ای قبل از آغاز هر سفری بهتر است از شرایط ترافیکی و جوی سفر اطلاع لازم را حاصل کنند و در صورت عدم اطلاع با تماس با سامانه گویای ۱۴۱ مرکز مدیریت راه ها موارد لازم را مطلع شده و ریسک وقوع سوانح و تصادفات کاهش یابد.

در چابهار نیز با احداث ۸۱ كيلومتر راه روستایی ،۳۵ روستاي این شهرستان از نعمت راه آسفالته برخوردار می شوند.

 رئيس اداره راه و شهرسازي چابهار در این باره گفت : مراحل انجام مناقصه پروژه روكش آسفالت راههاي روستايي شهرستان چابهار به اتمام رسيده است و به زودي عمليات اجرايي احداث ۸۱ كيلومتر راه روستايي در اين شهرستان آغاز خواهد شد.

 شهرام مباركي  اظهار كرد: روكش آسفالت سرد محور بازارچه مرزي ريمدان به طول ۴۰ كيلومتر آغاز و هم اكنون اين پروژه با ۱۰ درصد پيشرفت فيزيكي در حال انجام عمليات اجرايي است.

همچنين وي از اجراي فوگ سيل در محور دلگانها به طول ۳۰ كيلومتر خبر داد و افزود: لكه گيري محورهاي حوزه استحفاظي به طول ۲۵ كيلومتر، تعمير پل كور كج و شن ريزي محور دشتياري از ديگر اقدامات شاخص اين اداره در حوزه راهداري و راهسازي است./

نظر شما