شناسهٔ خبر: 103971 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری استان خبرداد:

سه محور اصلی در کردستان مسدود شد

محمد راشد مدرس گرجی مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان کردستان گفت: هم اکنون سه محور سنندج به کامیاران،‌سنندج به دهگلان و سنندج به مریوان به دلیل کاهش دید مسدود است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی از کردستان محمد راشد مدرس گرجی اظهار کرد: به دنبال آغاز موج دوم بارش ها در سطح استان کردستان، امروز پنجشنبه ۳۰ دی ماه تمامی محورهای استان به جز سه محور اصلی سنندج به دهگلان، سنندج به کامیاران و سنندج به مریوان باز و قابل تردد است. وی افزود: در این محورها کاهش دید بسیار پایین و مه شدیدی حاکم شده است بر همین اساس محورها تا اطلاع ثانوی برای احتیاط بیشتر مسدود هستند.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان کردستان گفت: در حال حاضر ۲۹۳ نفر راهدار با ۱۶۳ دستگاه ماشین آلات برف روبی در تمامی محورهای استان مشغول به فعالیت هستند. مدرس گرجی تعداد روستاهای مسدود شده استان را ۸۳ روستا اعلام کرد و افزود: تاکنون ۳۱۴۵ کیلومتر باند در سطح استان برفروبی شده است. مدرس گرجی تعداد خودروهای رهاسازی شده توسط این ارگان را ۵۵۰ دستگاه اعلام و خاطرنشان کرد: تا کنون ۵ نفر گرفتار در برف و کولاک مسافر اسکان داده شده است.

انتهای پیام/