شناسهٔ خبر: 103976 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

فرمانده یگان حفاظت اراضی سازمان ملی زمین و مسکن خراسان رضوی خبر داد:

رفع تصرف ۴۵۰۰ مترمربع از اراضی دولتی شهرستان طرقبه شاندیز

بلوکه.jpeg فرمانده یگان حفاظت اراضی سازمان ملی زمین و مسکن خراسان رضوی از خلع ید و رفع تصرف ۴۵۰۰ متر مربع از اراضی دولتی در شهرستان طرقبه شاندیز به ارزش ۲۲۵ ميليارد ریال خبرداد. 

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان رضوی)، سرهنگ مجید علی نیا گفت: در طی گشت زنی های یگان حفاظت اراضی سازمان ملي زمين و مسكن خراسان رضوی، این یگان نسبت به خلع ید و جمع آوری اتاقک کارگاه بلوکه زنی در اراضی دولتی شهرستان طرقبه و شاندیز واقع در محدوده طرقدر ابتدای ورودی شهرک نگین در زمینی به مساحت ۴۵۰۰ مترمربع به ارزش ریالی هر مترمربع ۵۰ میلیون ریال، جمعاً به مبلغ ۲۲۵ میلیارد ریال اقدام کرد.  

فرمانده يگان حفاظت اراضي سازمان ملي زمين و مسكن خراسان رضوي همچنین به نقش مهم گزارش های مردمی در جلوگیری از تصرفات اراضی دولتی اشاره کرد و گفت: گشت حفاظت اراضی این اداره کل به صورت مستمر مشغول بازدید از حوزه استحفاظی بوده و با هرگونه دخل و تصرف اراضی ملی و دولتي به شدت برخورد می کند.

وی در پایان اظهار داشت: شهروندان محترم می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و زمین خواری با شماره تلفن ثابت به شماره ۰۵۱۳۷۶۶۵۱۹۷ و سامانه تلفن گویای ۴ رقمی ۱۶۵۶ تماس بگیرند و هرگونه دخل و تصرف و یا تعرض و دخالت در اراضی ملی و دولتی را به یگان حفاظت اداره كل راه و شهرسازي خراسان رضوي اعلام کنند.