شناسهٔ خبر: 104051 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه خبر داد:

۲۳ محور روستایی کرمانشاه همچنان مسدود است

فریبرزکرمی - مدیرکل راهداری کرمانشاه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با اعلام اینکه تمام محورهای اصلی و شریانی استان در حال حاضر باز بوده، گفت: ۲۳ محور راه روستایی استان با تلاش راهداران زحمت‌کش در حال بازگشایی است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از کرمانشاه، فریبرز کرمی اظهار کرد: هم اکنون تمام محورهای اصلی و شریانی استان کرمانشاه باز بوده و تردد وسایل نقلیه به سهولت در حال انجام است.

وی افزود: با تلاش راهداران استان کرمانشاه طی شبانه روز گذشته ۶۲ محور روستایی بازگشایی شده است، اما به دلیل بارش سنگین برف ۲۳ محور روستایی مسدود و در حال بازگشایی است.

کرمی در پایان افزود: ارتفاع برف بی‌سابقه چند روز گذشته در بعضی از مناطق روستایی به ۲ متر می رسد که باتوجه به کوهستانی و سخت‌گذر بودن راه دسترسی به روستاهای این شهرستان ها بازگشایی مسیرها بسیار سخت است و تلاش برای بازگشایی سایر روستاهای مسدود شده ادامه دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه تصریح کرد: ۳۱۷ نیرو راهداری با ۲۷۳ دستگاه ماشین آلات در حال عملیات برف روبی و بازگشایی محورهای روستایی استان کرمانشاه هستند.

کرمی بیان کرد: طی شبانه روز گذشته پنج هزار و ۸۸۴ کیلومتر عملیات برف روبی و ۲ هزار تن عملیات نمک پاشی انجام گرفته است.

کرمی ادامه داد: با توجه به یخبندان و بارش سنگین برف که باعث لغزندگی و یخبندان شده از تمام مردمی که قصد سفر به این استان را دارند درخواست می کنیم که تا بهبود شرایط و عادی شدن وضعیت و بازگشایی مسیرها سفرهای خود را به تعویق بیندازند.

انتهای پیام/