شناسهٔ خبر: 104112 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اعلام کرد:

بازسازی جاده‌های تخریب شده بر اثر سیل استان ایلام/ وارد شدن خسارت ۱۵ میلیارد تومانی به جاده‌ها و پل‌ها

 اداره کل راه و شهر سازی جنوب کرمان / گزارش اداره تصویری سیل درجنوب کرمان شهرستان رودبار جنوب مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام، گفت: سیل اخیر ۱۵ میلیارد تومان خسارت به بخش جاده و پل وارد کرد که بلافاصله کار تعمیرات زودبازده در بخش‌های خسارت دیده توسط پیمانکار انجام گرفت.

نورالله دلخواه، مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان ایلام در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با اشاره به اینکه همه مسیرها در استان باز بوده و تردد در آن‌ها در حال جریان است، اظهار کرد: در جریان سیل اخیر در استان ایلام، اکثر خسارت وارد شده در بخش راه‌ها و سطح پل‌ها بوده که بازسازی‌ها انجام گرفته است.

وی با بیان اینکه هیچ پلی به صورت کامل در جریان سیل مورموری تخریب نشده است، افزود: هم‌اکنون مسیرهای استان ایلام بخاطر سیل هیچ مشکلی ندارد.

دلخواه خاطر نشان کرد: سیل اخیر ۱۵ میلیارد تومان خسارت به بخش جاده و پل وارد کرده و خوشبختانه تلفات جانی نیز به همراه نداشته است.

شایان ذکر است بارش باران طی هفته گذشته در شهر مورموری بخش آبدانان استان ایلام به ۷۰ منزل و ۳۰ مغازه خسارت وارد کرد و حدود  ۲۱۰ کیلومتر از جاده های استان را تحت تاثیر قرار داد اما خوشبختانه تلفات جانی بدنبال نداشت و همه مسیرها نیز هم‌اکنون باز است.