شناسهٔ خبر: 104195 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره مهندسی و مقررات ملی ساختمان جنوب کرمان اعلام کرد:

بیستم بهمن ماه امسال زمان مراجعه برای تحويل مدارك جهت صدور پروانه اشتغال به کارمهندسان

 جنوب کرمان/ صدور پروانه آزمون رئیس اداره توسعه مهندسی ومقررات ملی ساختمان اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان از اعلام نتایج آزمون مرداد ماه ۱۴۰۰ برای اشتغال به کار مهندسی، کاردان های فنی ساختمان و معماران تجربی خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری راه وشهرسازی (جنوب کرمان ) نسیم راسخ رئیس اداره توسعه مهندسی و مقررات ملی ساختمان گفت: با توجه به اعلام نتايج آزمون ورود به حرفه مهندسان، کاردان‌های فنی ساختمان ومعماران تجربی که آزمون آن در مورخ ۱۳، ۱۴ و ۱۵ مردادماه ۱۴۰۰ برگزار شد قبول شدگان این آزمون می توانند از ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ با همراه داشتن مدارک خود نسبت به دریافت پروانه اشتغال اقدام کنند.

وی اظهار داشت : افراد پذيرفته شده در آزمون كه شرايط اخذ پروانه اشتغال بكار را دارا مي‌باشند، لازم است برای اطلاع از مدارك و انجام ساير مراحل جهت دريافت پروانه اشتغال به كار مهندسي به اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان واحد دفتر توسعه و کنترل مقرارت ملی و متقاضیان صدور پروانه اشتغال به کار کاردانی و معماران تجربی به سازمان استان محل عضويت خود از تاریخ  ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ مراجعه کنند.

راسخ تاکید کرد : صرفاً قبولي شركت‌كنندگاني كه شرايط شركت در آزمون را مطابق با راهنماي ثبت‌نام آزمون‌های مذکور احراز نموده‌اند و سنوات کارآموزی آنها تا ۱۵ مردادماه ۱۴۰۰ تكميل گردد، مورد تأييد خواهد بود . داوطلباني كه تاريخ اخذ مدرك تحصيلي درج شده در هنگام ثبت‌نام با تاريخ مدرك تحصيلي‌شان متفاوت مي‌باشد و به هر دلیل، شرايط شركت در آزمون را مطابق با دستورالعمل مندرج در راهنماي ثبت‌نام آزمون احراز ننموده باشند، كان‌لم يكن تلقي مي‌شود.

وی بیان کرد:  گواهی قبولی در آزمون ‌صرفاً یکی از مدارک لازم جهت صدور پروانه اشتغال بکار است . ساير مدارک مورد نياز توسط واحد صدور پروانه کنترل و بررسی خواهد شد.  صرف قبولی در آزمون، بدون احراز سایر شرایط تعهدی برای صدور پروانه اشتغال به‌کار ایجاد نمی‌کند.

وی اشاره کرد : با توجه به دستورالعمل شماره ۴۰۰/۱۱۸۷۸۲ مورخ  ۶  آذر ۱۳۹۷ قبولي آزمون با رعايت شرايط و ضوابط دستورالعمل مذكور و تأييد آن توسط اداره كل راه وشهرسازی حداكثر به مدت ۳ سال و تا تاريخ ۱۵مرداد ۱۴۰۳ اعتبار دارد.

لازم به ذکر است : زمان صدور پروانه اشتغال به کار در رشته طراحی معماری متعاقبا اعلام خواهد شد.