شناسهٔ خبر: 104288 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان بوکان: 

حمل بالغ بر یک میلیون و سیصد هزار تن کالا از مبدأ بوکان توسط ناوگان عمومی این شهرستان 

حمل کالای شهرستان بوکان رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان بوکان از حمل بالغ بر یک میلیون و سیصد هزار تن کالا از مبدأ بوکان توسط ناوگان عمومی این شهرستان در سالجاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از آذربایجان غربی، هاوری شمس الهی رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان بوکان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون نزدیک به ۹۸ هزار و ۳۰۰ بارنامه از مبدا این شهرستان صادر شده و  بالغ بر یک میلیون و سیصد هزار تن کالا توسط ۱۱ شرکت حمل و نقل کالای فعال شهرستان بوکان جابجا شده است.

وی تعداد شرکت‌های مسافری شهرستان بوکان را ۵ شرکت عنوان کرد و گفت: این شرکت‌ها تاکنون نزدیک به ۱۵۳ هزار مسافر را جابجا کرده‌اند.

شمس الهی ایجاد امنیت و آرامش را برای مسافرین یکی از الویت ها و اهداف اداره راهداری وحمل و نقل جاده ای شهرستان بوکان عنوان نمود و ادامه داد: بر این اساس گشت های راهداری بصورت مستقل یا بصورت تلفیقی با پلیس راه بصورت متناوب و در دفعات متعدد نسبت به بررسی وضعیت ایمنی وسائل نقلیه حمل ونقل جاده ای مسافری در محورهای مواصلاتی و پایانه مسافری این شهرستان اقدام لازم را انجام داده است.

انتهای پیام/