شناسهٔ خبر: 104405 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در راستای بررسی مسائل و مشکلات شهرستان تیران و کرون انجام پذیرفت؛

برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان تیران و کرون

شورای اداری شهرستان تیران و کرون اعضای شورای اداری شهرستان تیران و کرون در نشستی مسائل و مشکلات موجود این شهرستان را مورد بررسی قرار دادند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ جلسه شورای اداری شهرستان تیران و کرون با حضور استاندار اصفهان، فرماندار تیران و کرون، معاونین و رئیس اداره حراست اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان و دیگر اعضای شورا در محل فرمانداری این شهرستان تشکیل شد.  

این نشست که در راستای توسعه و پیشرفت شهرستان تیران و کرون و بررسی مسائل و مشکلات این شهرستان برگزار شد، خدمت به مردم، حل مشکلات مردمی و مبحث حقوق شهروندی مورد تاکید قرار گرفت.  

در این جلسه معاونین اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان در حوزه‌های مهندسی و ساخت، مسکن و ساختمان و املاک و حقوقی، مباحث و موانع اجرایی پروژه‌های راه و شهرسازی را مطرح و پیشنهادات لازم جهت رفع مشکلات را ارائه دادند که پس از بررسی، راهکارهای مرتبط به تایید رسید.  

بهزاد شاهسوندی معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان ضمن تشریح وضعیت پروژه‌های راهسازی شهرستان تیران و کرون و میزان پیشرفت فیزیکی این پروژه‌ها اذعان داشت: پروژه‌های باند دوم محور تیران-سامان، تقاطع غیرهمسطح محور تیران- چادگان واقع در محدوده سه راهی سد و باند دوم محور تیران- چادگان به دلیل وجود بارترافیکی و پر تردد بودن از جمله پروژه‌های اولویت‌دار هستند که تخصیص و تأمین اعتبار این پروژه‌ها بسیار حائز اهمیت است.  

امیر زاغیان معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان توضیحاتی در خصوص وضعیت طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان مباحث مرتبط با تامین زمین و آماده‌سازی اراضی دولتی برای اجرای این طرح ارائه کرد.  

در ادامه عبدالحسین پارسایی‌راد معاون املاک و حقوقی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان درخصوص اراضی دولتی این شهرستان که با کاربری‌های مختلف (واقع در محدوده عمل این اداره‌کل اعم از محدوده و حریم شهر) و در چارچوب آئین‌نامه‌های مصوب همراه با رعایت ضوابط و مقررات شهرسازی و طرح‌های آتی توسعه عمران واگذار شده است گزارشی ارائه داد.  

گفتنی است؛ در این نشست ضمن بررسی موارد مطرح شده راهکارهایی جهت رفع موانع ارائه شد.