شناسهٔ خبر: 104432 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازديد استاندار فارس از پروژه ها و طرح هاى عمرانى شهرستان مهر

سفر استاندار به مهر استاندار فارس در سفر به شهرستان مهر از جاده خوزى - وراوى بازديد شد .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازى (لارستان) ، همزمان با چهاردهمين سفر رسمى شهرستانى ايمانيه استاندار فارس به شهرستان مهر از جاده خوزى - وراوى بازديد كرد.

مديركل راه و شهرسازى لارستـان در اين بازديد گفت : محور وراوى - خوزى به طول ٧ كيلومتر،  ضمن اتصال شهر واروى به خوزى، محور متعامد برقرار کننده ارتباط محورهای موازی بزرگراه لامرد- مهر و  چاه شرف- وراوی- مهر محسوب می گردد که نقش مهمی در توزیع و تعدیل ترافیک ایفا می کند. 

وى افزود : اين محور روستایی با عرض ٦ متر بوده که با توجه به نیازهای منطقه،  اخذ مجوز ماده ٢٣ ، جهت بهسازى و ارتقاء مشخصات  اين محور، از طریق سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در دست پیگیری می باشد که با توجه به دستور استاندار محترم در این خصوص،  به محض صدور مجوز مورد اشاره و تامین اعتبار لازم، توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، برگزاری فراخوان مناقصه انتخاب پیمانکار، در دستور کار قرار خواهد گرفت. 

شبانى تاكيد كرد : پيش بينى مى شود براى اين مسير هزينه اى بالغ بر ٣٥ ميليارد تومان نياز باشد . 

در ادامه استاندار فارس از پروژه مركز فنى و حرفه اى شهر بازديد كرد

مديركل راه و شهرسازى لارستـان تصريح كرد: براى تكميل اين طرح و سرعت بخشى جهت بهره بردارى از اين مركز مبلغ ٤٠ ميليارد ريال به صورت نقدى مورد نياز مى باشد تا ادامه عمليات تكميل اين ساختمان صورت پذيرد. 

بر اين اساس مقرر شد مبلغ ١٠ ميليارد ريال به صورت نقدى از سوى سازمان مديريت و برنامه ريزى استان فارس در اختيار اداره كل راه وشهرسازى لارستـان به عنوان مجرى ساخت ساختمان هاى دولتى قرار گيرد تا براى تكميل آن قراردادى با پيمانكار منعقد شود.