شناسهٔ خبر: 104459 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خبر داد:

۳۱ پروژه راهداری، دهه فجر در سیستان و بلوچستان به بهره برداری می رسد

۳۱ پروژه راهداری، دهه فجر در سیستان و بلوچستان به بهره برداری می رسد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان گفت: همزمان با چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۳۱ پروژه راهداری در محدوده فعالیت این اداره کل به بهره برداری می رسد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (سیستان و بلوچستان) ایوب کرد، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان افزود: عملیات بهسازی و روکش آسفالت افزون بر ۱۸۰ کیلومتر از راه‌های ارتباطی استان از مهمترین پروژه های آماده افتتاح این اداره کل در دهه فجر محسوب می شود.
وی ادامه داد: همچنین بازگشایی ۶۸ کیلومتر از محورهای روستایی، خط کشی یک هزار و ۹۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان، بازسازی سه دستگاه ماشین آلات راهداری و اجرا و نصب نیوجرسی در راه های ارتباطی از دیگر پروژه های آماده افتتاح این اداره کل در ایام الله دهه فجر است.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان گفت: همچنین در این ایام احیای رویه آسفالت محورهای مواصلاتی تحت پوشش این اداره کل به روش اسکراپ سیل بطول ۲۸۰ کیلومتر و احداث محورهای روستایی بطول ۹ کیلومتر از دیگر پروژه های مهم این اداره کل در دهه فجر است.
کرد گفت: این پروژه ها با ۱۶۷ میلیارد و ۴۴۰ میلیون تومان اعتبار استانی و ملی احداث شده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان افزود: با بهره برداری از طرح های راهداری این اداره کل برای ۷۷۵ نفر در استان اشتغالزایی شده است.