شناسهٔ خبر: 104497 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

با حضور نمایندگان سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه انجام گرفت؛

پایش مصوبات سفرهای استانی در حوزه راه و شهرسازی

جلسه بررسی مصوبات سفرهای رئیس جمهور مدیرکل دفتر آمار، اطلاعات و پایش برنامه های وزارت راه و شهرسازی گفت: در ۱۵ سفر رییس جمهور به استان ها به تعداد ۱۹۹ تکلیف و بیش از ۳۰۰ درخواست و مطالبات مقامات استانی در حوزه راه و شهرسازی ابلاغ شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، جلسه پایش مصوبات سفرهای رییس جمهور به منظور رصد آخرین وضعیت عملکردی مصوبات در حوزه راه و شهرسازی با حضور نمایندگان سازمان ها و شرکت های تابعه برگزار شد.

مهدی قربانی مدیرکل دفتر آمار، اطلاعات و پایش برنامه های وزارت راه و شهرسازی ضمن تبریک یوم الله دهه فجر اظهار کرد: در ۱۵ سفر استانی رییس جمهور، در حوزه راه و شهرسازی تعداد ۱۹۹ مصوبه از طرف معاون اول رییس جمهور ابلاغ شده است که از این میزان ۱۷۴ مصوبه از تکالیف مستقیم وزارت راه و شهرسازی و ۲۵ مصوبه از تکالیف سایر دستگاه­های اجرایی نظیر: وزارت نفت، وزارت صنعت ، معدن و تجارت ، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ، بنیاد مستضعفان و... است.

وی در ادامه گفت: پروژه ها و طرح های مذکور در حوزه احداث راه، راه آهن، راهداری، هوایی، فرودگاه، بنادر، هواشناسی، احداث مسکن شهری و روستایی و بازآفرینی دسته­ بندی شده اند که بدین منظور سامانه­ ای با نام payesh.mrud.ir برای ثبت عملکرد پروژه­ های مذکور ایجاد شده است که بخشی از اطلاعات پایه توسط ستاد، ورود اطلاعات می شود و بخش­ های عملکردی توسط کاربران سازمان ها و شرکت ها ثبت و بروزرسانی خواهد شد.