شناسهٔ خبر: 104648 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان خبر داد:

افتتاح و کلنگ زنی ۴۲ پروژه راهداری و حمل و نقل جاده ای

جلال الدین قادری.jpeg مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان سیستان وبلوچستان از کلنگ زنی ۲۳ پروژه و افتتاح ۱۹ پروژه راهداری و حمل و نقل جاده ای در جنوب این استان همزمان با چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.

به گزارش  پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از ایرانشهر، جلال الدین قادری اظهار داشت: همزمان با ایام الله دهه فجر امسال عملیات ساخت ۲۳ پروژه شامل زیرسازی و آسفالت راههای روستایی، احداث پل، تکمیل ابنیه فنی، احداث محور روستایی، بهسازی و روکش آسفالت و مجتمع خدمات رفاهی در جنوب استان درحال انجام است.

وی ادامه داد: افزون بر ۹۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای کلنگ زنی پروژه های راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان در نظر گرفته شده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان سیستان و بلوچستان از افتتاح ۱۹ پروژه راهداری و حمل و نقل جاده ای خبر داد و افزود: مجتمع خدمات رفاهی، روکش آسفالت گرم، لکه گیری موضعی، احداث پل، آسفالت سرد امولسیونی، زیرسازی و آسفالت راه روستایی از مهمترین پروژه های قابل افتتاح دهه فجر امسال در حوزه تحت پوشش این اداره کل بشمار می رود که برای راه اندازی آنها بالغ بر ۱۳۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

قادری خاطر نشان کرد: تمام پروژه‌های بخش راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در راستای افزایش ارتقاء ایمنی و نگهداری راه‌ها به عنوان سرمایه‌های ملی و در نهایت به منظور رفاه حال کاربران جاده‌ای است که به صورت مستمر و با جدیت پیگیری و اجرایی می‌شوند.