شناسهٔ خبر: 104768 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

معاون مسکن و ساختمان خبر داد:

آغاز عملیات اجرایی بیش از ۴۱۲ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در سراسر کشور

محمود محمود زاده معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه عملیات اجرایی ۱۱۲ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی در ماه‌های گذشته آغاز شد از بهره‌برداری بیش از ۲۰۹ هزار واحد طرح دیگر در دهه فجر خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمود محمودزاده معاون مسکن و ساختمان امروز ۱۷ بهمن در آیین آغاز عملیات اجرایی بیش از ۲۰۹ هزار واحد مسکن طرح نهضت ملی و آیین افتتاح پروژه‌های عمرانی حوزه مسکن که به مناسبت دهه فجر و با حضور وزیر راه و شهرسازی انجام شد، گفت: به منظور اجرای طرح نهضت ملی مسکن اراضی ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار واحد شناسایی شده است که اراضی یک میلیون واحد مسکونی کاربری مسکونی دارد و مابقی نیز در مرحله الحاق و یا تغییر کاربری است.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: احداث ۱۱۲ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در ماه‌های گذشته آغاز شده است و امروز ۱۷ بهمن نیز عملیات اجرایی ۲۰۹ هزار و ۲۱۲ واحد طرح نهضت ملی مسکن با فرمان وزیر راه و شهرسازی آغاز شد.

محمودزاده افزود: بیشترین تعداد واحدهای آغاز شده عملیات اجرایی بیش از ۲۰۹ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی و سیستان و بلوچستان است که این کار با هدف توجه دولت به مناطق محروم و رفع محرومیت‌زدایی انجام شده است.

گفتنی است، طرح نهضت ملی مسکن طرح کلان دولت سیزدهم در حوزه مسکن است که احداث ۴ میلیون واحد مسکونی طی ۴ سال را در برنامه قرار داده است.