شناسهٔ خبر: 104912 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

عضو هیأت‌مدیره سازمان ملی زمین و مسکن خبر داد:

شناسایی اراضی مستعد ساخت مسکن برای ادامه مسیر در نهضت ملی تولید مسکن

ارسلان مالکی عضو هیات مدیره سازمان ملی زمین و مسکن تامین زمین برای ساخت ۴ میلیون واحد مسکونی در قالب نهضت ملی تولید مسکن را اولویت اصلی وزارت راه و شهرسازی دانست و از برگزاری دور چهارم جلسات پیگیری تامین زمین برای ساخت این واحدها خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، ارسلان مالکی دو موضوع اصلی دور جدید جلسات تامین زمین واحدهای نهضت ملی تولید مسکن را بررسی آخرین وضعیت و مسائل موجود در استانها و تعیین اراضی مستعد برای ساخت پروژه‌های جدید در استان‌های کشور برشمرد.

وی افزود: صبح امروز جلسات جداگانه با مدیران استان های ایلام، اردبیل، قم، کردستان و آذربایجان‌شرقی به نوبت و به صورت حضوری یا ویدئو کنفرانسی در سازمان ملی زمین و مسکن برگزار شد که در آنها گزارش بانک زمین از هر استان و توضیحات مدیران استانی برای بررسی آخرین وضعیت و معرفی اراضی مستعد به سمع و نظر حاضران رسید.

وی رویکرد موجود در این جلسات را رویکرد حل مسائل و مشکلات بر شمرد و عملکرد و وضعیت استانها در پیشبرد نهضت ملی مسکن را مورد قبول ارزیابی کرد.

به گزارش سازمان ملی زمین و مسکن،  این دور از نشست‌های تامین زمین برای پروژه‌های نهضت تولید ملی مسکن از امروز آغاز و تا شنبه سی‌ام بهمن ماه با حضور مدیران ادارات کل راه و شهرسازی تمامی استانها ادامه خواهد یافت.