شناسهٔ خبر: 104966 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در بيست و دوم بهمن ماه انجام می گیرد؛

برگزاری برنامه ملاقات مردمی مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی در حرم امام رضا‌(ع)

ميز خدمت - حرم مطهر.jpg همزمان با يوم اله ۲۲ بهمن برنامه ملاقات مردمی چهره به چهره مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی (تحت عنوان میز خدمت) در حرم مطهر امام رضا‌(ع) برگزار می شود.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازی (خراسان رضوی)، همزمان با يوم اله ۲۲ بهمن برنامه ملاقات مردمی چهره به چهره مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی (تحت عنوان میز خدمت) در حرم مطهر امام رضا‌(ع) برگزار می شود.

در اطلاعيه اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی آمده است: اين برنامه با هدف پاسخگویی مستقیم به شهروندان و خدمت گیرندگان این اداره کل به صورت رو در رو و بی واسطه می باشد؛ گفت: در این ملاقات ها که با حضور مديركل و معاونین اين اداره در صحن جامع پيامبر اعظم (ص) غرفه جنب رواق امام خمينی (ره) از ساعت ۱۱ تا ۱۲:۳۰ برگزار می شود .
در اين اطلاعيه آمده است: انقلاب اسلامی به بركت خون شهدا و فداكاری های مردم هميشه در صحنه به پيروزی رسيده و امروز وظيفه هر مسئولی در هر رده، پاسخگويی و تسريع در رسيدگی به مشكلات و خواسته های منطقی مردم و خدمات گيرندگان از سازمان ها است و به تجربه ديده ايم كه هر چه فاصله بين مسئولان و مردم كمتر شده، پشتيبانی مردم از انقلاب اسلامی،‌ برنامه های آن دستگاه و سایر خدمات دولت بیشتر شده است.