شناسهٔ خبر: 105104 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

شهداء بهترین الگو برای همه اقشار جامعه هستند

آقای رحیمیان مشاور ریاست و مسئول امور ایثارگران مصطفی رحیمیان مشاور ریاست سازمان و مسئول امور ایثارگران سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای : شهداء بهترین الگو برای همه اقشار جامعه هستند و وظیفه همه ما پاسداشت رشادت ها و ایثارگری آنهاست .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از بوشهر مصطفی رحیمیان مشاور ریاست سازمان و مسئول امور ایثارگران سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اظهار کرد: شهداء بهترین الگو برای همه اقشار جامعه هستند و وظیفه همه ما پاسداشت رشادت ها و ایثارگری آنهاست .

وی در سفر به استان بوشهر و دیدار با خانواده های معظم شهدای راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ضمن ادای احترام به والدین شهدا تصریح کرد : رشادت و ایثارگری شهیدان و خانواده معظم آنان با هیچ معیار دنیایی قابل مقایسه نیست.  

رئیس امور ایثارگران سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای همچنین در گفتگوی صمیمانه با خانواده معظم شهدا افزودند : همه باید ادامه دهنده راه و منش این عزیزان در راستای حفظ و کیان از ارزش های دفاع مقدس و دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران باشیم.

رحیمیان اضافه کرد : شهیدان مکتبی سراسر حکمت و معرفت هستند و در این مکتب انسانهایی فرصت قرب الی الله پیدا می کنند که وارسته و پاک باشند .

وی بیان داشت : راهداری و حمل و نقل جاده ای در دوران مقدس و هم در حین خدمت به مردم در جاده ها شهدای زیادی را تقدیم نظام اسلامی کرده که کمتر وظیفه ما نسبت به آنها سرکشی به خانواده این عزیزان و تکریم والدین آنهاست .

رئیس امور ایثارگران سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای افزود : تاکنون و در چندین مرحله وظیفه خود دانسته ایم به استان بوشهر سفر و به زیارت خانواده معظم شهدا برویم .