شناسهٔ خبر: 105107 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور وزیر راه و شهرسازی انجام گرفت؛

احداث ۳۲۰۸ مسکن محرومان در استان فارس

احداث ۳۲۰۸ مسکن محرومان در استان فارس عملیات احداث سه هزار و ۲۰۸ واحد مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد امام خمینی استان فارس پنجشنبه در آیینی در شیراز به مناسبت دهه فجر با حضور از راه دور وزیر راه و شهرسازی آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی،(فارس)، وزیر راه و شهرسازی در مراسم احداث واحد مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس اظهار داشت: این پروژه که جزو نیازهای مردم محروم است، مطمئنا خیر و برکت زیادی دارد و یک کار خاصی است و امیدواریم در زمان بندی به موقع انجام شد. 

رستم قاسمی افزود: این پروژه خوبی است اما کافی نیست و توان و ظرفیت های بسیج سازندگی بالاست و باید این کار انجام شود و علاوه بر مناطق محروم در مناطق حاشیه ای شیراز و محله های دارای ساختمان های فرسوده نیز اقداماتی انجام شود.

محمد هادی ایمانیه استاندار فارس نیز در ارتباط تصویری اظهار داشت: استان فارس جلودار حرکت های انقلابی بوده و امروز نیز این حرکت انقلابی جهاد سازندگی نشان از این تفکر انقلابی است

وی افزود: امیدواریم این حرکت شما مورد خیر و برکت زیادی برای قشر نیازمند و محرومان باشد و در راستای محرومیت زدایی نقش آفرینی  کند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور نیز که به شیراز سفر کرده است، در این آیین گفت: با هدف کمک به جهش مسکن، احداث ۴۰ هزار مسکن محرومان در کشور در دستور کار قرار دارد و طبق تفاهم نامه بسیج سازندگی با کمیته امداد و  بنیاد مسکن، عملیات احداث ۳۲۰۸ مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد در استان فارس هم آغاز شد.

پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی استان فارس پنجشنبه در مطلب ارسالی از قول سردار محمد زهرایی افزود:  یکی از دارایی های انقلاب نیروهای انسانی است  و گروه های جهادی و وجود جوانان جهادی از این دارایی های اتقلاب است و باید قدر این ها را بدانیم.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور ادامه داد: ۴۰ هزار مسکن محرومان در کشور تفاهم شده است و به دنبال کمک به جهش مسکن هستیم و شیوه نامه نیز ابلاع شده و فاز اول آن که پنج هزار مسکن است آغاز شده و این نهضت ادامه دارد و تا رفع مشکل مسکن محرومان ادامه خواهد داشت.

سردار زهرایی افزود: در استان فارس با پهناوری و گستردگی که دارد این موضوع اهمیت بیشتری دارد و باید همه نهادها و سازمان ها کمک کنند تا این مسکن محرومان به نتیجه برسد.

وی ادامه داد: انشالله در آینده نیز مرحله جدیدی از کار را تعریف خواهیم کرد و تفاهم نامه ای با بهزیستی داشته باشیم.

سردار یداله بوعلی فرمانده سپاه فجر استان فارس نیز بیان داشت: این برنامه کلنگ زنی و آعاز عملیات مسکن ۳۲۰۸ مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس می باشد و از امروز این کار مقدس شروع خواهیم کرد تا گره ای از مشکلات نیازمندان را رفع کند.

فرمانده سپاه فجر گفت: نیروهای جهادی همه تلاششان این است که در هرجایی که لازم باشد و بتوانند کاری انجام بدهند ورود می کنند و با همه نهادهایی که مسئول هستند تعامل و هم افزایی می کنند.

سردار بوعلی با اشاره به اینکه ما در حوزه کمک به مددجویان تفاهم نامه های زیادی داریم و اقدامات مختلفی را انجام میدهیم گفت: و این مسکن نیز بخشی از فعالیت هاست و طرح هایی دیگری چون ایران مهربان، کمک به ایتام، اهدا بسته های معیشتی ، تامین جهیزیه و طرح کمک مومنانه از جمله آنهاست.