شناسهٔ خبر: 105247 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

ایجاد تحول بزرگ درارتقای زیرساخت های فرودگاه خرم آباد

فرودگاه خرم آباد معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی لرستان در بازدید از فرودگاه شهدای خرم‌آباد گفت: تحول بزرگی در ایجاد و ارتقا زیرساخت های این فرودگاه رخ داده، به طوری که در بخش امنیتی و پدافند غیر عامل رشد ۸۵ درصدی و قابل قبولی داشته است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، در بازدید سرزده معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی لرستان که به همراه مدیران کل امنیتی-انتظامی و راهداری و جمعی از اصحاب رسانه استان از فرودگاه شهدای خرم‌آباد که با محوریت پدافند غیرعامل انجام شد، علی کاملی مدیر این فرودگاه گزارشی از پروژه های افتتاح شده و در دست اقدام ارائه کرد.

کاملی گفت: با توجه ویژه شرکت فرودگاه‌ها به استان های کمتر توسعه یافته، ایجاد زیرساخت های مناسب برای توسعه این مناطق در دستور کار قرار گرفته و با برنامه ریزی مطالعه شده و اقدامات جهادی، اهداف مدنظر در کمترین زمان محقق شده است.

وی ادامه داد: اهدافی همچون ارتقاء سطح ایمنی، کیفیت و کمیت خدمات قابل ارائه به استفاده کنندگان از خدمات هوانوردی و فرودگاهی، افزایش ضریب امنیتی، استفاده بهینه از منابع و خدمتگزاری بهتر به مردم شریف استان محقق شده است.

کاملی در خصوص ظرفیت مسافری فرودگاه گفت: با زیرساخت های بوجود آمده فعلی، ظرفیت این فرودگاه در اعزام و پذیرش مسافر به ۶۴۰ هزار نفر در سال افزایش پیدا کرده و با ورود بخش خصوصی و مساعدت ها و پیگیری های مقامات ارشد استان امیدواریم از این ظرفیت بالقوه در جهت توسعه استان بهره برداری لازم انجام شود.

تحولی بزرگ در ایجاد زیرساخت های فرودگاه خرم آباد

بهرام ستاری معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استان لرستان نیز در این بازدید گفت: تحول بزرگی در ایجاد و ارتقا زیرساخت های فرودگاه خرم آباد رخ داده که کار بسیار عظیمی است.

وی اظهار داشت: زیرساخت‌های فرودگاه در بحث امنیتی و پدافند غیر عامل رشد ۸۵ درصدی و قابل قبولی داشته است که جای تقدیر دارد.

 ستاری با بیان اینکه پدافند غیرعامل به عنوان ضروری ترین نیاز جامعه امروزی است، بر شناخت کامل از زیرساخت‌ها تاکید کرد.

وی همچنین در جلسه نهایی بررسی عملکرد فرودگاه گفت: در دهه فجر امسال ۲۰ پروژه بهسازی در فرودگاه خرم آباد به بهره برداری رسیده که ضروری ترین مسیر ارتباطی و فرصت بسیار خوب در بحث افزایش پروازهای هوایی است که باید تلاش های بسیاری در این راستا صورت بگیرد.

به گزارش روابط عمومی فرودگاه خرم آباد، ستاری یادآور شد: عملکرد مسئولین فرودگاه خرم آباد با کارهای بسیار خوبی که در زیرساخت انجام شده به یادگار خواهد ماند  و ان شاالله شاهد توسعه بیشتر آن باشیم.