شناسهٔ خبر: 10527 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

رستمی:

مانيتورهای فرودگاهی مهرآباد به‌روز شدند

ترميتال يك فرودگاه مهرآباد مدیرکل فرودگاه مهرآباد از نوسازی و تعویض مانیتورهای داخل ترمینال‌های فرودگاه مهرآباد خبر داد.

به‌گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط‌عمومی فرودگاه بین‌المللی مهرآباد٬ علی رستمی از نوسازی و تعویض مانیتورهای داخل ترمینال‌های فرودگاه مهرآباد خبر داد و گفت: حدود 30 دستگاه به مانیتورهای ترمینال‌های فرودگاه اضافه شده و کلیه مانیتورها که بیش از 155 دستگاه است تعویض شدند.

وی افزود: این مانیتورها از اعتبارات بخش خصوصی تامین شده و به منظور اطلاع‌رسانی مسافران از اطلاعات پرواز و گیت‌ها و کانترهای پذیرش مسافر از مراحل انجام پرواز استفاده می‌شود.

رستمی گفت: مانیتورهای مذکور مراحل انجام پرواز و اطلاع دقيق از گيت مورد نظر، تاخير پرواز و يا زمان باز و بسته شدن كانترها را در اختيار مسافران قرار مي‌دهد.
رستمي همچنين افزود: اين مانیتورها به‌دليل اتصال به FIDS و سيستم كنترل اتوماتيك یک نیاز مبرم جهت اطلاع‌رسانی در ترمینال‌ها است.

مدیرکل فرودگاه مهرآباد خاطرنشان کرد: ورود بخش خصوصی ضمن برطرف کردن اين نيازها براي فرودگاه و مسافران فرودگاهي، جهت اجراي طرح‌های فرهنگی و تبلیغاتی و نيز سياست درآمدزایی در حوزه درآمدهای غیرهوانوردی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

رستمی در پایان با اشاره به ضرورت وجود این امکانات در ترمینال‌های فرودگاهی گفت: برنامه مدیران فرودگاهی تکریم و صیانت از حقوق شهروندی است./

برچسب‌ها:

نظر شما