شناسهٔ خبر: 105436 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل:

اعتبارات ویژه‌ای برای احداث باند دوم پارس آباد - مشگین شهر در نظر گرفته‌ایم

محبوب حیدری - اردبیل مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: اعتبارات ویژه ای برای احداث باند دوم پارس آباد - مشگین شهر در نظر گرفته ایم که امید داریم با تخصیص منابع هم مطالبات پیمانکاران را تسویه کنیم و انشالله سال بعد هم برای شروع پروژه ها مشکلی نداشته باشیم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اردبیل، محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در بازدید از پروژه احداث باند دوم پارس آباد - سربند - مشگین شهر با اعلام این مطلب اظهار کرد : پروژه احداث باند دوم پارس آباد - سربند - مشگین شهر که در آن محور ۳ شرکت پیمانکاری مشغول کار هستند؛ در پروژه پارس آباد - سربند ۲ شرکت پیمانکاری "دنیا قوم و ال یولی" کارگاه فعال دارند.

وی گفت: طبق برنامه ریزی شرکت ال یولی باید زیرسازی مورد نظر را تا عید ۱۴۰۰ به اتمام برساند و قطعا تا اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ روکش آسفالت داخل شهر اسلام آباد را به اتمام می رسد و تحویل مردم شریف آن منطقه می دهیم.

مدیرکل راه و شهرسازی خاطر نشان کرد: پیش بینی ما این است که انشالله مابقی پروژه پارس آباد تا سربند که شامل پل های خاص، زیرگذر و قسمتی از مسیر که مانده است را قبل عید پیمانکار آن را انتخاب می کنیم تا تجهیز کارگاه انجام داده و قطعا تکلیف پروژه پارس آباد - سربند مشخص خواهد شد و از فروردین ۱۴۰۱ عملیات اجرایی آن شروع می شود.

حیدری افزود: در خصوص پروژه سربند – مشگین شهر که پیمانکار این پروژه شرکت آلتایی هست پیش بینی ما نسبت به تکمیل این ۴۰ کیلومتر راه این است که حدود ۸۵۰ میلیارد تومان احتیاج به منابع دارد تا این پروژه را به اتمام برسانیم.

وی گفت: در بازدیدی که اخیرا از پروژه داشتیم خوشبختانه شرکت پیمانکاری با بیش از ۱۰۵ دستگاه ماشین آلات سنگین راهسازی و ۱۷۰ نفر نیروی انسانی در این کارگاه فعال بودند؛ در جلسه که با پیمانکار داشتیم قرار بر این شد که ۱۰ کیلومتر از راه را سال آینده به اتمام برسانند و تحویل ما بدهد.

حیدری تصریح کرد: خوشبختاته با توجه به ظرفیت شرکت پیمانکاری و پرسنل پروژه تجهیز ۲ دستگاه سنگ شکن و تولید مصالح در محل کارگاه و کارخانه آسفالت پروژه که در حال تکمیل است اگر تامین اعتبار آن را به موقع انجام دهیم قطعا به زودی شاهد افتتاح پروژه خواهیم بود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل خاطر نشان کرد: اعتبارات ویژه ای برای پروژه راه پارس آباد - مشگین شهر در نظر گرفته ایم که امید داریم با تخصیص منابع هم مطالبات پیمانکاران را تسویه کنیم و انشالله سال بعد هم برای شروع پروژه ها مشکلی نداشته باشیم.

انتهای پیام/