شناسهٔ خبر: 105479 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل دیوان محاسبات خوزسان خبر داد:

مشکل معارضان فاز دوم طرح تعریض جاده بن جعفر دزفول برطرف شود

تعریض جاده بن جعفر دزفول مدیرکل دیوان محاسبات خوزستان با تاکید بر لزوم تسریع در اجرای طرح تعریض جاده بن جعفر دزفول گفت: مشکل معارضان فاز دوم این طرح هرچه سریعتر برطرف شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از خوزستان، مهدی غفاری در حاشیه بازدید از طرح تعریض جاده بن جعفر دزفول اظهار داشت: انتظار می‌رود دادستانی و نیروی انتظامی هنگام اجرای حکم رفع معارضان همکاری لازم را با نیروهای اداره کل راه و شهرسازی داشته باشند.

وی با بیان اینکه جاده بن جعفر دزفول یک جاده بسیار مهم است، افزود: تصادفات بالایی به دلیل عرض کم در این جاده رخ می‌دهد و مشکلات مردم در این محور زیاد است.

مدیرکل دیوان محاسبات خوزسان با اشاره به چندین بار بازدید از این طرح برای رفع مشکلات آن اظهار داشت: این طرح در برخی نقاط متوقف شده بود که لازم بود با ورود خود بستر را برای ادامه کار فراهم کنیم.

وی اظهارامیدواری کرد: با گره گشایی صورت گرفته در روند اجرای طرح، بخش عمده‌ای از جاده بن جعفر تا قبل از عید زیر بار ترافیک برود.

غفاری با بیان اینکه فلسفه حضور دیوان محاسبات خدمت به مردم است، افزود: امیدواریم با حضور میدانی در عرصه خدمت، چالش‌های موجود را برطرف کنیم.

انتهای پیام/