شناسهٔ خبر: 105559 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان مياندوآب : 

تداوم خدمت رسانی برای ایمن سازی محورهای مواصلاتی شهرستان میاندوآب

ایمن سازی آذربایجان غربی رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان مياندوآب از تداوم خدمت رسانی در جهت ایمن سازی محورهای مواصلاتی شهرستان میاندوآب با انجام پروژه های متعدد راهداری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، علیرضا اشرف زاده رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان میاندوآب گفت: در راستای رسالت و وظیفه این اداره برای ایمن سازی و بخشنده نمودن محورهای مواصلاتی شهرستان میاندوآب ، پروژه های مختلف راهداری بصورت امانی و پیمانی در طول سال جاری انجام شده است.

وی از تسطیح، رگلاژ و ترمیم شانه ها به طول ۱۴۰ کیلومتر و پاکسازی و تسطیح حریم به طول ۱۴۴ کیلومتر در طول محور های مواصلاتی شهرستان میاندوآب به عنوان گوشه ای از اقدامات انجام گرفته راهداری توسط اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای این شهرستان از ابتدای سال ۱۴۰۰ تاکنون یاد کرد.

اشرف زاده گفت: در این مدت ۵۱ عدد تابلو و علائم در جاده های این شهرستان نصب و ۳۲۰ عدد تابلو و علائم نیز جمع آوری، بازسازی و ترمیم شد.

وی از نصب ۱۲ قطعه گاردریل و جمع آوری و تعمیر ۱۴ قطعه گاردریل دیگر ، نصب ۲۱ عدد نیوجرسی مفصلی بتنی ، ایجاد ۱۷ مورد سرعت کاه ، تعمیر و نصب ۶۲ عدد چراغ های هشدار چشمک زن، تنقیه ۲۰ مورد پل و تعمیر ۲۳ عدد چراغ های روشنایی یا تابلوهای برق به عنوان سایر اقدامات مهم ایمن سازی محورهای مواصلاتی شهرستان میاندوآب در طول سال جاری اشاره کرد.

اشرف زاده اظهار داشت: گشت های تلفیقی با پلیس راه در جهت بازرسی و نظارت بر ایمن سازی جاده های شهرستان دارای اهمیت زیادی بوده که بر این اساس ۱۰۹ مورد گشت های تلفیقی با پلیس راه در سال جاری توسط این اداره انجام گرفته است.