شناسهٔ خبر: 105576 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پرداخت تسهیلات بازسازی ناوگان مینی بوسی و اتوبوسی

پایانه مسافربری معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان از پرداخت تسهیلات بازسازی ناوگان مینی بوسی و اتوبوسی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از خوزستان،  فواد غزیعلی اظهار کرد: با توجه به ابلاغ دستور العمل تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ مبنی بر پرداخت تسهیلات نوسازی با سود سالیانه ۹.۵ درصد به دارندگان ناوگان های مینی بوس و اتوبوس، همه مالکان این ناوگان ها می توانند برای دریافت تسهیلات به آدرس T۱۸.rmto.ir مراجعه کنند.

وی افزود: میزان تسهیلات برای ناوگان مینی بوسی ۲ میلیارد ریال و اتوبوسی به میزان ۷ میلیارد است و متقاضیان پس از مراجعه به آدرس اینترنتی ذکر شده، می توانند نسبت به تکمیل مراحل ثبت نام اقدام کنند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان مهلت ثبت نام متقضیان را تا ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ اعلام و تصریح کرد: شایان ذکر است ارسال و ثبت درخواست ها به منزله الزام پرداخت تسهیلات نبوده و پرداخت تسهیلات صرفاً پس از ارزیابی تقاضاهای موجود و اولویت بندی آنها و همچنین  اعلام جزئیات چگونگی پرداخت توسط بانک عامل انجام خواهد شد و هیچگونه حقی برای نامبردگان ایجاد نخواهد کرد.