شناسهٔ خبر: 105609 - سرویس شرکت‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل منابع انسانی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک مطرح کرد؛

نخبه‌پروی و پرورش مدیران موفق آینده، اولویت نخست منابع انسانی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک

مرضیه جوازی مدیرکل منابع انسانی، پشتیبانی و رفاه شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک نخبه‌پروری و پرورش مدیران موفق آینده را اولویت اصلی این اداره کل در دولت سیزدهم خواند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مرضیه جوازی، مدیرکل منابع انسانی، پشتیبانی و رفاه شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت: به كارگیری فارغ التحصیلان جوان، نخبه و كارآمد و کسب مهارت در كنار مدیران با تجربه، رویکرد اصلی اداره کل منابع انسانی برای تربیت مدیران موفق آینده در شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک است.

جوازی با بیان اینکه موفقیت هر سازمان و شرکتی در گرو آینده نگری است و به دست همکاران تلاشگر آن رقم می‌خورد، گفت: بر این اساس اداره کل منابع انسانی، پشتیبانی و رفاه نسبت به احصا شاخص‌ها و متناسب با آن به جمع‌آوری اطلاعات مدیران آینده اقدام و بانک اطلاعاتی غنی از ۳۷۹ نفر از همکاران معرفی شده  را در دو بخش اداره مالی و فنی جمع آوری کرده تا در آینده نزدیک از توانمندی و ظرفیت‌های همکاران استفاده مطلوبی شود.

وی با اشاره به اینکه در شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک برای تربیت مدیران جوان دوره‌های مختلف توانمند‌سازی برگزار شده است، عنوان کرد: امسال نیز ۱۳۹ نفر از همکاران به ترتیب دو نفر برای دوره آموزشی مختص مدیران ارشد، ۴۷ نفر برای دوره آموزشی مدیران میانی و ۹۰ نفر نیز برای دوره‌های آموزشی مدیران پایه معرفی شدند که از این تعداد ۳۳ نفر شرایط لازم برای حضور در دوره‌ آموزشی شایستگی مدیران حرفه‌ای را کسب کردند.

جوازی با اشاره به عملکرد امسال اداره کل منابع انسانی، پشتیبانی و رفاه، گفت: در بخش اعمال مدارک تحصیلی همکاران ۵۴۰ نفر درخواست اعمال مدرک تحصیلی ارائه کردند که پس از بررسی‌ها و طبق قوانین مربوطه ۴۸۸ نفر مجاز شناخته شده و مدارک تحصیلی آن‌ها مورد تایید قرار گرفت.

مدیرکل منابع انسانی، پشتیبانی و رفاه شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در ادامه به بخش‌نامه تبدیل وضعیت استخدامی پرسنل قراردادی و پیمانی اشاره کرد و گفت: بر اساس قانون مذکور تعداد ۱۸۶ نفر از همکاران درخواست تبدیل وضعیت ارائه کردند که درخواست ۱۳۰ نفر مورد تایید قرار گرفت و سایر درخواست‌های دیگر نیز در دست بررسی و اقدام است.

به گزارش روابط عمومی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، وی خاطرنشان کرد: بر اساس بخشنامه دوم تبدیل وضعیت پرسنل شرکتی نیز تعداد ۹۶ نفر درخواست تبدیل وضعیت استخدامی ارائه کردند که درخواست ۷۸ نفر تایید شده و الباقی نیز در دست بررسی است.