شناسهٔ خبر: 10566 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

افتتاح ۱۰ هزار واحد مسکن مهر گیلان در هفته دولت

مسکن مهر رشت مجری ویژه و قائم مقام وزیر در طرح مسكن مهر در راس هیاتی از چهار سایت مسکن مهر در گیلان بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی گیلان، احمد اصغری مهر آبادی معاون وزیر راه و شهرسازی و هیئت همراه با هدف بررسی روند پیشرفت پروژه‌های مسکن مهر گیلان، بازدید از چهار سایت مسکن مهر لنگرود، رشت، فومن و تالش را در دستور کار قرار دادند.

قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر در حاشیه بازدید از پروژه‌های مسکن مهر با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در اتمام هرچه سریعتر طرح مسکن مهر خاطر نشان کرد: با روی کار آمدن دولت یازدهم، تامین خدمات زیربنایی مسکن مهر وارد فاز جدیدی شده است و اغلب سایت‌ها با سرعت بیشتری مشغول خدمات رسانی به واحدهای مسکن مهر هستند به طوری‌که با ادامه این روند، متقاضیان مسکن مهر می‌توانند امیدوار به تحویل واحدهایشان باشند و رویکرد دولت جدید در تسریع خدمات‌رسانی به واحدها و تکمیل پروژه‌های مسکن مهر، موجب شتاب بیشتری در ساخت و ساز شده است که در نهایت تحویل سریعتر واحدها را به دنبال خواهد داشت.

وی پیشرفت فیزیکی سایت مسکن مهر رشت را ۸۷ درصد عنوان کرد و گفت: فاز اول مسکن مهر رشت در۱۷۶ هکتار زمین اجرا شده که با قابلیت اسکان بیش از ۱۶ هزار خانوار یکی از بزرگترین سایت‌های مسکن مهر کشور محسوب می‌شود و در این سایت ۱۶ هزار و ۸۹۲ واحد قرارداد ساخت دارد که از این میزان ۹۷۵۵ واحد تعاونی ۹۹ ساله و ۷۱۳۷ واحد تفاهمنامه سه جانبه است و تاکنون ۵۴۹۲ واحد در این سایت افتتاح شده است.

مهرآبادی از افتتاح ۲۴۴۱ واحد در سایت مسکن مهر رشت خبر داد و گفت: این میزان واحدها در هفته دولت سالجاری به متقاضیان واگذار می‌شود. 

وی همچنین در بازدید میدانی از سایت مسکن مهر رشت با حضور در جمع ساکنان منطقه به صحبت‌های آنان گوش داد و جهت تسریع در کار و رفع مشکلات و نواقص، دستوراتی را صادر کرد.

مجری ویژه و قائم مقام وزیر در طرح مسكن مهر پیشرفت فیزیکی سایت‌های مسکن مهر لنگرود، تالش و فومن را به ترتیب ۸۰،۷۱ و ۴۷ درصد عنوان کرد و افزود:در سایت مسکن مهر لنگرود ۴۸۰ واحد آماده افتتاح است که در هفته دولت تحویل داده خواهد شد. همچنین در این مدت ۵۰ واحد نیز سایت مسکن مهر فومن واگذار می‌شود. 

وی تاکید کرد: در هفته دولت سال جاری در مجموع ۱۰ هزار واحد آماده شده در گیلان به مردم تحویل خواهد شد./

 

 

 

نظر شما