شناسهٔ خبر: 105790 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راه و شهرسازی استان مازندران:

۴۰۰ میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های بازآفرینی در استان هزینه شده است

سید محمد نظری مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران کل مبلغ هزینه شده برای اجرای طرح‌های بازآفرینی استان مازندران در سال جاری را بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (مازندران)، سید محمد نظری، به طرح‌های بازآفرینی که در حال حاضر در استان مازندران اجرا می‌شود اشاره کرد و گفت: فرهنگسرا و خانه محله قائمشهر با پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصد در حال اجراsj که در صورت تحقق اعتبارات تا شهریور ۱۴۰۱ تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرکل راه و شهرسازی استان با بیان اینکه پروژه تکمیل مسجد صاحب الزمان(ع) واقع در امامزاده عباس ساری از محل اعتبارات باز آفرینی می باشد، تکمیل و مورد بهره برداری قرار گرفته است.

نظری به طرح‌های بازآفرینی اجرا شده در سطح استان مازندران اشاره کرد و گفت: در بسیاری از شهرهای استان در راستای سیاستهای بازآفرینی و رونق محلات کمتر توسعه یافته، بحث احداث خانه های محله و گفتمان بصورت جدی درحال پیگیری و انجام است.

وی بیان داشت: در غرب استان هم پروژه های رودکناری و احداث فضای سبز و دیوارهای حفاظتی در حاشیه رودخانه ها در شهرهای نوشهر، چالوس، هچیرود، عباس آباد، رامسر انجام شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران کل مبلغ هزینه شده برای اجرای این تعداد طرح بازآفرینی در استان مازندران را بیش از ۴۰۰  میلیارد ریال اعلام کرد و ابراز داشت: تامین قیر برای معابر  بافتهای فرسوده و سکونت گاههای غیر رسمی برخی شهرهای استان نیز انجام شده است.

نظری به توزیع رایگان قیر برای شهردارهای استان مازندران اشاره کرد و متذکر شد: از سال ۹۶ تاکنون هم بیش از ۲۷۷ میلیارد ریال قیر رایگان در شهرداری‌های استان توزیع شده است.