شناسهٔ خبر: 105817 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران خبر داد:

اعطای ۸۸ هزار فقره تسهیلات وام ودیعه مسکن طی دو سال اخیر در استان تهران

محبت خواه3.jpg مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از اعطای تسهیلات وام ودیعه مسکن در تهران و ۴۸ شهر دیگر این استان به میزان ۸۸ هزار فقره خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (تهران)؛ خلیل محبت خواه مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران در این خصوص گفت: پس از کارسازیهای وزارت راه و شهرسازی طی دو سال اخیر و تلاش همکاران در معاونت مسکن و ساختمان اداره کل از میان ۶۰۰ هزار نفر متقاضی تسهیلات وام ودیعه حدود ۸۸ هزار نفرموفق به دریافت وام شدند، این در حالی است که تعداد کثیری از متقاضیان واجد شرایط تبوده یا مشکلات دیگری در مسیر دریافت تسهیلات داشتند.

وی تصمیم دولت سیزدهم در ارائه تسهیلات وام ودیعه را سیاستگذاری کمک به اجاره نشینان خواند و گفت: هنوز تقاضاهای متعددی در بانکها منتظر باز شدن مجدد این تسهیلات هستند که امیدواریم شرایط در این خصوص توسط بانکهای عامل فراهم شود.

محبت خواه میزان بالای هزینه اجاره در سبد خانوارهای تهرانی را علت پی گیریهای حوزه مسکن وزارت متبوع جهت برقراری مجدد این تسهیلات خواند و گفت: مطمئنا اگر مجددا این تسهیلات ادامه پیدا کند جمع کثیری از تهرانی ها از آن استقبال می کنند.