شناسهٔ خبر: 105828 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

کارشناس مرکز مدیریت‌ راه‌های کشور خبر داد؛

بارش برف و باران در برخی محورهای مواصلاتی کشور

بارش برف در جاده کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از بارش برف و باران در برخی محورهای مواصلاتی کشور و ترافیک سنگین در آزادراه قزوين – کرج و بالعکس خبر داد.

مهرداد برقی،‌ کارشناس مرکز مدیریت‌ راه‌های کشور در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی،‌ تردد در محورهای چالوس، هراز، فيروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوين - رشت در مسیر رفت و برگشت را روان اعلام کرد و گفت: محور فيروزکوه دارای بارش باران و محورهای چالوس و هراز، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوين - رشت فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

وی از ترافیک سنگين در آزادراه قزوين – کرج حدفاصل مهرويلا تا پل کلاک و ترافیک سنگين در آزادراه کرج - قزوين حدفاصل پايانه شهيد کلانتری تا مهرويلا خبر داد و عنوان کرد: در برخی از محورهای استان‌های گلستان و سمنان بارش برف و باران و در برخی از محورهای استان‌های مازندران، خراسان شمالی و خراسان رضوی بارش باران را شاهد هستیم.

برقی تصریح کرد: محورهای مسدود شريانی شامل دهگلان - حسين آباد و ريگان – ايرانشهر است. 

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور محورهای دارای انسداد فصلی را هفت مورد برشمرد و گفت: گنجنامه - تويسرکان، سروآباد - پاوه،‌ سی‌سخت - پادنا، پونل - خلخال، وازک - بلده، هشتگرد - طالقان و لاسم - ارجمند هفت محور دارای انسداد فصلی هستند.