شناسهٔ خبر: 105861 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

مدیر کل دفتر مرکزی حراست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خبر داد؛

بررسی چگونگی نظارت حراست سازمان راهداری بر پروژه‌های جاده‌ای و سرقت علائم

حراست سازمان راهداری مدیر کل دفتر مرکزی حراست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از برگزاری نشست شورای راهبردی و سیاستگذاری این دفتر خبر داد و گفت:‌ در این جلسه مشکلات حوزه راهداری مانند نحوه نظارت بر پروژه های راهداری، سرقت علائم جاده‌ای و ... مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، هاشمی‌نیا، مدیر کل دفتر مرکزی حراست، در دومین نشست شورای راهبردی و سیاستگذاری دفتر مرکزی حراست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای که با رویکرد آسیب شناسی مسائل و مشکلات حوزه راهداری برگزار شد، شناسایی آسیب‌ها و تهدیدات حوزه‌های راهداری و حمل و نقل را از اولویت‌های کاری حراست دانست و گفت: این تهدیدات باید به تفضیل مورد بررسی قرار گیرد و جمع بندی نهایی موضوع به ریاست سازمان، معاونت‌های مربوطه و مراجع نظارتی اطلاع رسانی شود.

مدیر کل دفتر مرکزی حراست، با اشاره به طرح های نوروزی پیش رو و حضور گسترده کارکنان ستادی و استانی حوزه‌های حمل و نقل، راهداری، روابط عمومی و دفتر سرمایه گذاری اظهار کرد: به جهت اجرای بهتر طرح‌های نوروزی، کارکنان حراست نیز نظارت‌های میدانی را از حوزه‌های منتخب به عمل آورده و به بدنه مدیریتی سازمان اطلاع رسانی و منتقل کنند.

به گزارش روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، گفتنی است در این جلسه مسائل و مشکلات حوزه راهداری مانند نحوه نظارت بر پروژه های راهداری، هزینه کرد، سرقت علائم جاده‌ای، تخریب ابنیه فنی، تعمیر و نگهداری ماشین آلات و استفاده از قطعات نامرغوب و غیر استاندارد، کمبود گشت‌های راهداری و ... و همچنین تدوین برنامه کاری دفتر مرکزی حراست در سال ۱۴۰۱ مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.