شناسهٔ خبر: 105885 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر فرودگاه شهدای شاهرود:

تمرین طرح اضطراری فرودگاه شهدای شاهرود برگزار شد

فرودگاه شاهرود به منظور حفظ و ارتقاء آمادگی در شرایط اضطراری و بر اساس سناریو تدوین شده در دفتر مقررات فرودگاهی، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل، تمرین طرح اضطراری برگزار شد.

­به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ؛ بهرام کوزه چی نسالیان، مدیر فرودگاه شهدای شاهرود با اشاره به انجام تمرین طرح اضطراری گفت: محوریت این تمرین براساس فرماندهی، هماهنگی و ارتباطات بوده و هدف از برگزاری آن ارزیابی توانایی ها و تمرین وظایف ارگان های ذیربط، آمادگی و مدیریت بحران، فراهم کردن تجهیزات و رفع نواقص احتمالی و افزایش توان عملیاتی در هنگام بروز سوانح و حوادث است.

به گزارش فرودگاه شاهرود؛ کوزه چی نسالیان پس از پایان تمرین طرح اضطراری با برگزاری جلسه بررسی تمرین، آمادگی و عملکرد ارگان ها و واحدهای فرودگاهی را در اطلاع رسانی و حضور به موقع نیروهای عملیاتی و نجات در جریان تمرین مثبت ارزیابی کرد.

گفتنی است؛ تمرین طرح اضطراری با فرماندهی مدیر فرودگاه شهدای شاهرود و با حضور کارشناسان دفتر مقررات فرودگاهی و اداره کل آتش نشانی و هدایت زمینی هواپیما شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران و مشارکت یگان های نظامی و انتظامی انجام گرفت.