شناسهٔ خبر: 105910 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

با حکمی از سوی رستم قاسمی؛

بازرس ویژه وزیر راه وشهرسازی منصوب شد

قاسم مکارم وزیر راه و شهرسازی در حکمی، محمد قاسم مکارم را با حفط سِمت مشاور عالی وزیر بعنوان «بازرس ویژه وزیر» منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، طی حکمی از سوی رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی، محمد قاسم مکارم به عنوان «بازرس ویژه وزیر» منصوب شد.

در متن این حکم آمده است: نظر به تعهد و تجارب جنابعالی، با استعانت از درگاه خداوند متعال به موجب این حکم شما را با حفظ سمت به عنوان«بازرس ویژه وزیر» منصوب می نمایم.

در ادامه حکم آمده است: با توجه به وسعت حوزه فعالیت وزارت راه و شهرسازی و جایگاه آن در تحقق اهداف پیشرفت و عدالت در نظام جمهوری اسلامی ایران انتظار می رود تا در راستای سیاست های دولت خدمتگزار و راهبردهای ابلاغی اینجانب، اقدامات لازم را به منظور اجرای سیاست های ابلاغی و ارتقاء عملکرد بهینه بخش های وزارتخانه اعم از ستادی، شرکت ها و سازمان های تابعه معمول داشته و نتایج مکررا به اینجانب اعلام گردد. همچنین ضروری است نسبت به هماهنگی و همکاری با نهادهای نظارتی درون و بیرون از وزارتخانه در راستای وظایف محوله اقدام نموده و نسبت به مدیریت برنامه های بازرسی موردی و پیگیری های ویژه وزیر اهتمام ویژه داشته باشید.

در پایان حکم آمده است: امید است با اتکال به الطاف الهی، اهتمام به «عدالت محوری»، «روحیه انقلابی » ، «مردم داری»، «قانون مداری» و استفاده از تمامی ظرفیت ها و استعدادهای بالقوه وزارتخانه و با تمتع از تجارب خویش، در راستای تحقق آرمان های نظام اسلامی و دولت خدمتگزار به ویژه بیانیه گام دوم انقلاب در ایفای بهینه و مطلوب وظایف محوله موفق باشید.

گفتنی است محمد قاسم مکارم دانشجوی دکتری علوم سیاسی و پیش از این مشاور عالی رستم قاسمی وزیر راه وشهرسازی بوده که با حفظ سِمت به عنوان بازرس ویژه وزیر منصوب شده است.

انتهای پیام/