شناسهٔ خبر: 10629 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

افتتاح حدود ۳۰هزار واحد مسکن مهر در شهرهای جديد

محسن نریمان مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید گفت: همزمان با آغاز هفته دولت، حدود ۳۰هزار واحد مسکن مهر در شهرهای جدید کشور افتتاح می شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی شرکت عمران شهرهای جدید، محسن نریمان ضمن تشریح برنامه های شرکت عمران شهرهای جدید در هفته دولت از افتتاح حدود ۳۰هزار واحد مسکن مهر خبر داد و اظهار کرد: تسریع در تکمیل واحدهای مسکن مهر شهرهای جدید و فراهم کردن خدمات زیربنایی و روبنایی از اولویت کاری ما هست که براین اساس در هفته دولت شاهد افتتاحات متعدد در شهرهای جدید کشور خواهیم بود.

رئیس هیئت مدیره شرکت عمران شهرهای جدید در ادامه افزود: درحال حاضر واحدهای مسکن مهر زیادی در شهرهای جدید از نظر ساختمان آماده و تکمیل شده اند، اما باتوجه به تصمیمی که گرفتیم مصوب شد تا فراهم نشدن خدمات زیربنایی (آب، برق و گاز) هیچ واحدی افتتاح نشود که برای این واحدهای قابل افتتاح در هفته دولت خدمات زیربنایی فراهم شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی همچنین خاطر نشان کرد: مشکلات زیادی پیش رو داریم، اما پروژه های مسکن مهر در  شهرهای جدید هیچ گاه متوقف نخواهد شد و تمام تلاش خود را برای تکمیل پروژه ها به کار می بندیم تا هرچه زودتر متقاضیان در خانه های خود با تمامی امکانات شهروندی مستقر شوند.

لازم به ذکر است، تنها ۲۰درصد از واحدهای مسکن مهر کشور در شهرهای جدید بنا شده است که در هفته دولت از ۱۰۰هزار واحد مسکن مهر قابل افتتاح، حدود ۳۰هزار واحد مسکن مهر در شهرهای جدید کشور و زیر نظر شرکت عمران شهرهای جدید افتتاح خواهد شد.

نظر شما