شناسهٔ خبر: 106405 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در جریان سفر ریاست جمهوری به استان مازندران انجام گرفت؛

بازدید رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری از ستاد ارتباطات مردمی وزارت راه و شهرسازی در استان مازندران

بازدید رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری با حضور در محل استقرار ستاد ارتباطات مردمی در اداره کل راه و شهرسازی مازندران در جریان روند پاسخگویی به مطالبات مردمی در حوزه‌های مختلف قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (مازندران)، حجت الاسلام والمسلمین صالحی رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری و هیات همراه، در سفر یکروزه ریاست جمهور به استان مازندران با حضور در محل استقرار میز ارتباطات مردمی این وزارتخانه در اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران، ضمن بازدید و سرکشی از بخش های مختلف، در جریان روند پاسخگویی به مطالبات مردمی در حوزه‌های مختلف این وزارتخانه در استان قرار گرفت و دستورات لازم را صادر کرد.

در این بازدید نمایندگان ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، راه و شهرسازی، راه آهن، بنیاد مسکن، بنادر و دریا نوردی، ساخت و توسعه راه‌ها، هواشناسی، بانک مسکن، آزمایشگاه و مکانیک خاک و فرودگاه، مهم‌ترین مطالبات مردمی را به رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری گزارش دادند.

ستاد ارتباطات مردمی در اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران برای پاسخگویی به مسائل و‌ مشکلات مردم در تمامی حوزه‌های زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی در استان طی روزهای پنج شنبه و جمعه ۱۹ و ۲۰ اسفند‌ماه همزمان با سفر ریاست جمهوری به استان مازندران برپا شد.