شناسهٔ خبر: 10645 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در نشست همایش تهیه سند راهبردی اداره کل راه و شهرسازی قزوین بررسی شد

حرکت ملی براساس چشم‌انداز سال ۱۴۰۰ با برنامه‌ای جامع

جلسه توسعه پایدار همایش تهیه و تنظیم سند راهبردی اداره کل راه و شهرسازی باچشم انداز سال ۱۴۰۰ ، با حضور مدیر کل، معاونان، روسای ادارات شهرستان و کارمندان این اداره کل برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی به نقل از اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، در این همایش که به منظور تاکید بر اهمیت تهیه سند راهبردی و لزوم اجرای آن و ارایه گزارش در خصوص فعالیت هایی که در این  راستا انجام شده برگزار شد، مدیر کل راه و شهرسازی گفت : تهیه این سند از مهم ترین گامها برای حرکت بر اساس برنامه ای از پیش تعیین شده و بهره گیری مناسب از همه امکانات موجود است.

حامد مانی فر با ارایه توضیحاتی در خصوص ویژگی های سند راهبردی عنوان کرد: برای تهیه، تنطیم و اجرای این سند، نیاز به همکاری و مشارکت همه همکاران در اداره کل راه و شهرسازی است.

وی افزود: تهیه این برنامه عملیاتی با فکر و مشارکت تخصصی و جمعی، باعث می شود منابع، امکانات و زمان در بهترین محل و با اولویت درست، صرف و هزینه شده و راندمان کار افزایش یابد.

 مانی فر ضمن اعلام این که هم اکنون همه حوزه های زیر مجموعه، بر اساس برنامه ای از پیش تعیین شده حرکت می کنند، یادآور شد: با توجه به این که در همه بخش ها، ظرفیت های متنوعی وجود دارد، تصمیمی گیری در هر حوزه متاثر از سایر قسمت ها  است.لذا نیاز است که برنامه ای جامع و مدون حول یک چشم انداز واحد تهیه شده و همه واحدهای اداره کل بر اساس آن حرکت کنند.

مدیر کل راه و شهرسازی، از تشکیل شورای تخصصی با ترکیب نمایندگانی از همه حوزه های اداره کل خبر داده و اعلام کرد: این شورای تخصصی به صورت علمی و فنی، با در نظر گرفتن اسناد فرا دستی ملی و استانی و هماهنگی مدیران و همکاران اداره کل، مامور انجام تنطیم نهایی و تکمیل سند راهبردی اداره کل راه و شهرسازی خواهد بود.

در این همایش، نیازی به عنوان متولی دریافت اطلاعات و ایجاد هماهنگی مورد نیاز، جهت تهیه این سند راهبردی، توضیحاتی را در این خصوص ارائه کرد و همچنین اسماعیلی، مدیر شهرسازی و معماری، حق لطفی، مدیر راهداری، نصری، رییس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات، و رحیمی رییس اداره فن آوری اطلاعات و ارتباطات این اداره کل نیز گزارشی از مراحل تهیه سند راهبردی در حوزه های خود ارائه کردند./

نظر شما