شناسهٔ خبر: 1067 - سرویس شرکت‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید خبر داد

پرونده پروژه مسکن مهر در 3 شهر جدید بسته می‌شود/ تکمیل ۷۰ هزار واحد تا پایان سال

محسن نریمان پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی: مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید از تحویل ۷۰ هزار واحد مسکن مهر تا پایان سال جاری در شهرهای جدید خبر داد و گفت: سهند، عالیشهر و بهارستان برخی از شهرهایی هستند که واحدهای مسکن مهر آن‌ها در سال ۱۳۹۳ به پایان خواهد رسید.

محسن نریمان در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، با بیان این‌که تا پایان سال جاری، ۷۰ هزار واحد مسکن مهر دیگر را که در شهرهای جدید واقع شده‌اند تحویل متقاضیان می‌دهیم گفت: با تحویل این تعداد واحد حدود ۸۵ درصد واحدها در سال جاری تحویل داده خواهند شد و امیدواریم بتوانیم ساختمان باقی واحد‌ها را نیز تا پایان نیمه نخست سال جدید در شهرهای جدید تکمیل ‌کنیم. در طرح‌های زیربنایی و روبنایی فقط وزارت راه و شهرسازی مسئول نیست و دولت باید با تعامل میان بخش‌ها این خدمات را نیز تامین کند.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: پروژه‌های مسکن مهر در این یک سال پیشرفت خوبی داشته‌اند و پیشرفت فیزیکی برخی از شهرها بسیار بالاست. سهند، عالیشهر و بهارستان برخی از شهرهایی هستند که واحدهای مسکن مهر آن‌ها در سال ۱۳۹۳ به پایان خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید استقبال مردم از طرح تبدیل واحدهای 99 ساله به خودمالکی را بسیار زیاد دانست و گفت: مردم درخواست کردند که این مسئله به صورت انتقال زمین انجام شود و تقریبا ۹۴ درصد از متقاضیان تمایل خود را برای تبدیل واحدهای ۹۹ ساله به ملکی اعلام کرده‌اند. بر همین اساس شیوه‌نامه‌ای در حال نگارش است تا با مجوزهایی که اخذ می‌کنیم واحدها را به صورت ملکی واگذار کنیم.

نظر شما