شناسهٔ خبر: 106724 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

از فرزندان شهدای اداره کل راه و شهرسازی استان یزد تجلیل شد

01.JPG به مناسبت ۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهداء از فرزندان شاهد شاغل در اداره کل راه و شهرسازی استان یزد تجلیل شد.

به گزارش پایگاه خبر وزارت راه و شهرسازی(یزد)،در این مراسم که با حضور مدیرکل،معاونین و برخی مسئولین این اداره ،از فرزندان شهید شاغل در این اداره کل قدردانی شد.

در ابتدای این نشست،مدیرکل راه و شهرسازی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و یاد و خاطره شهدا ، ایثارگران و جانبازان و گرامیداشت و تکریم به خانواده محترم شهدا را یک تکلیف دانست.

رضا یادگاری ضمن خرسندی از حضور فرزندان شهید و یادگاران شهدای گرانقدر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در این اداره کل،این عزیزان را ولی نعمتان این نظام یاد کرد و اشتغال آنها را در این اداره کل موجب خیر و برکت برای همه همکاران دانست.

رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان در ادامه این نشست خاطرنشان کرد:هرچه داریم از برکت خون این شهیدان داریم و امنیت و آرامش کنونی کشور مدیون جانفشانی های این شهدا است که با نثار خون و جان خود موجب حفظ اسلام و آبروی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شدند و اینک که این افتخار را داریم در خدمت تکریم این عزیزان و توجه ویژه ای داشته باشیم.

وی با بیان اینکه من به نوبه خودم این روز را که مصادف با تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی است را به همه عزیزان تبریک می گویم و سال ۱۴۰۱ را برای همه همکاران سالی سرشار از آرامش،شادی،تندرستی و نشاط دارم و پیشاپیش این عید را به همه همکاران تبریک می گویم.

در پایان با اهداء لوح تقدیر از زحمات و تلاش های این عزیزان تقدیر شد.