شناسهٔ خبر: 106771 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نجف‌آباد مطرح کرد؛

مطالعات باند دوم دهق- گلپایگان در دستور کار است

مرتض فولادی اصفهان رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نجف آباد گفت: با اخذ اعتبارات تملك دارائی از فرمانداری، مطالعه باند دوم دهق – گلپايگان به طول ۳۱ کیلومتردر دستور كار قرار گرفته است.

مرتضی فولادی رئیس  اداره راه و شهرسازی شهرستان نجف آباد در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ در خصوص آخرین وضعیت پروژه‌های راهسازی شهرستان نجف آباد اظهار کرد: با توجه به اينكه در سنوات گذشته به صورت مقطعی برای كمربندی خونداب طرحی تهيه و پيمانكار بخشی از زيرسازی آن را اجرا کرده بود، بررسی‌های لازم انجام شد لذا تهیه طرح و اجرای کل محور در دستور كار قرار گرفت تا به تبع آن هر گونه هزينه‌ای در پروژه بر اساس طرح بالا دستی آن انجام شود.  

 وی افزود: براین اساس با اخذ اعتبارات تملك دارائي از فرمانداري، مطالعه باند دوم دهق – گلپايگان به طول ۳۱ کیلومتردر دستور كار قرار گرفته است.  

 رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نجف آباد در خصوص پروژه باند دوم سه راهی مهردشت (سایت اداری) به حسین آباد و افجان اذعان داشت: طول این محور ۳۱ کیلومتر بوده که ۱۲ کیلومتر آن در حوزه شهرستان نجف آباد قراردارد.  

وی افزود: به دليل پرحادثه بودن این محور، هشت كيلومتر اول پروژه در دستور كار شهرستان قرار گرفت و با پيگيری‌ها و جلسات برگزار شده با خير راهساز، احداث سه کیلومتر اول پروژه توسط وی پذیرفته شد.  

  رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نجف آباد ادامه داد: با اعتبار ۱.۲ میلیارد تومان توسط معاونت مهندسی و ساخت استان در دست برآورد و انتخاب پیمانکار قرار گرفت همچنین مطالعه کلِ هشت کیلومتر انجام و به پیمانکار ابلاغ شده است.  

وی گفت: جهت اجرايی شدن پروژه ميدان شهدای دانشجو نجف آباد، پیگیری‌های ویژه ای از طریق شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور بعمل آمد که به لطف خدا اعتبار به آن شرکت تخصیص شد و این پروژه در دست اجرا قرار دارد.