شناسهٔ خبر: 106793 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی اعلام کرد:

تهیه دستورالعمل ویژه برای اطلاع‌رسانی اقدامات حوزه مسکن

جلسه مدیران و معاونان وزارت راه و شهرسازی با رستم قاسمی سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت راه و شهرسازی از تهیه دستورالعمل ویژه رسانه‌ای به منظور اطلاع‌رسانی اقدامات حوزه مسکن با ارائه آمار و ارقام در سال ۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، امین کیانی، سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت راه و شهرسازی در آخرین جلسه شورای معاونان وزارت راه و شهرسازی در سال ۱۴۰۰ که با حضور وزیر راه و شهرسازی برگزار شد، درباره اقدامات این مرکز برای نوروز ۱۴۰۱ خاطرنشان کرد: دستورالعمل شورای اطلاع‌رسانی وزارت راه و شهرسازی و سازمان‌ها برای سفرهای نوروزی ارسال شده و همچنین مقرر شد هر سازمان یک نماینده برای پاسخگویی به شکایات در این حوزه معرفی کند.

 وی همچنین از تهیه ویژه‌نامه نوروزی برای سال ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: ۵۰ هزار نسخه از این ویژه نامه با همکاری روزنامه ایران در دکه‌های روزنامه‌فروشی سطح کشور توزیع خواهد شد.

 کیانی افزود: وزارت راه و شهرسازی تنها وزارتخانه‌ای است که گزارش مدون برای سال ۱۴۰۱ تهیه کرده است.

وی همچنین بر ضرورت اطلاع رسانی و پاسخگویی مناسب و فوری روابط عمومی سازمان‌های زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی به ویژه در خصوص رخدادهایی مانند تاخیر هواپیماها و ... تاکید کرد.

سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت راه و شهرسازی خاطر نشان کرد: برنامه ویژه رسانه‌ای و اطلاع‌رسانی حوزه مسکن برای سال آینده نیز تهیه شده تا هر اقدامی در این بخش اطلاع‌رسانی شود.